شناسهٔ خبر: 28272208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بابل:

درخت تنومند انقلاب اسلامی را تا آخرین قطرات خون آبیاری خواهیم کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بابل در بیانیه‌ای ضمن همدردی با مردم اهواز به دلیل حادثه تروریستی دیروز اعلام کرد: تا آخرین قطرات خون، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی خاتم الانبیا (ص) دانشگاه آزاد اسلامی بابل جهت همدردی با خانواده داغدیده حادثه تروریستی اهواز بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است:
حادثه دلخراش تروریستی صبح دیروز اهواز، در حمله ناجوانمردانه مزدوران خائن به رژه‌ی یگان‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، قلب اهواز، خوزستان، ایران و اسلام را به درد آورد و عیان‌تر از همیشه به جهانیان نشان داد که خون مردم ایران قهرمان بر شمشیر ظلم و جور و ارتجاع پیروز است؛ و سگِ هار استکبار جهانی به نفس‌های آخر خود افتاده و جز پاچه دریدن‌های بیهوده کاری از پیش نمی‌برد.

این جنایت توسط عناصر فرو مایه‌ای صورت گرفته که تمام فکر و ذکر و توان خود را چشم بسته در اختیار دشمنان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای ایران قرار داده اند.

کور دلان بدانند که سرزمین ایران اسلامی هرگز از فوج شیران شرزه خالی نبوده ونخواهند ماند و تلاش‌های دشمنان ایران تنها باعث اتحاد و هم بستگی مردم شریف خوزستان خواهد شد.

بر همگان عیان است که فشنگ‌های امروز، از قنداقه دلار‌های ارتجاع منطقه شلیک شدند و دودمان و عقبه‌ی این "لاف‌های غریبی" را باید در اتاق‌های جنگ استکبار جهانی علیه ملت غیور و انقلابی جستجو کرد.

ایضا واضح است که این قبیل اقدامات بی‌شرمانه؛   پیش از این نیز به اشکال دیگر در این مرز و بوم به وقوع پیوسته بودند و نظام سلطه با حفظ ماهیت آلوده‌ی خویش دائماً تغییر چهره می‌دهد و هرروز در نقابی جدید به خصومت با مردم ایران اسلامی می‌پردازد.

آنچه در بحبوحه این حماسه شور و شرافت و درکنار داغ این عزیزان به چشم می‌آید؛ ارزش و اهمیت امنیت و بلکه تلاش برای ایجاد آن است؛ و بار دیگر یک یک ما باید درذهن خود نقطه چین‌های این جمله را پر کنیم:"اگر مدافعان حرم نبودند... "؛ و یا اینکه باید پرسید صدایی که می‌گوید دوران موشک به پایان رسیده، آیا قابل اعتماد است؟

ما دانشجویان بسیجی و جان بر کف این انقلاب و نظام اسلامی از عمق جان خدمت مقام معظم رهبری-که جانمان فدایش باد-و مردم عزیز ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطرات خون، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری خواهیم کرد و در این راه از کید کفار و شر منافقین و ملامت سرزنش کنندگان هراسی نداریم؛ و پای قصاص خون این عزیزان شهیدمان ایستاده ایم و بدانید ما جوان‌های این مرز و بوم بیداریم و منتظر فرمان امام خودمان ایستاده ایم تا شما‌ها را از به دنیا آمدنتان پشیمان کنیم  و لوث وجود نحس  شما و دست نشاندگانتان را از زمین پاک کنیم.

نظر شما