شناسهٔ خبر: 28285841 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خوزستان:

پای قصاص خون شهیدان حادثه تروریستی اهواز ایستاده‌ایم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خوزستان در پی حمله تروریستی روز گذشته اعلام کرد: دودمان و عقبه‌ این

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان، در پی حمله تروریستی روز گذشته به رژه نیروهای مسلح و مردم غیور اهواز بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

« حادثه‌ دلخراش تروریستی صبح امروز اهواز، در حمله‌ ناجوانمردانه‌ مزدوران خائن به رژه‌ یگان‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، قلب اهواز، خوزستان، ایران و اسلام را به درد آورد و عیان تر از همیشه به جهانیان نشان داد که خون مردم ایران قهرمان بر شمشیر ظلم و جور و ارتجاع پیروز است؛ و سگِ هار استکبار جهانی به نفس های آخر خود افتاده و جز پاچه دریدن های بیهوده کاری از پیش نمی‌برد. بر همگان عیان است که فشنگ‌های دیروز، از قنداقه‌ دلارهای ارتجاع منطقه شلیک شدند و دودمان و عقبه‌ این "لاف های غریبی" را باید در اتاق‌های جنگ استکبار جهانی علیه ملت غیور و انقلابی جستجو کرد.

ایضا واضح است که این قبیل اقدامات بی‌شرمانه؛ پیش از این نیز به اشکال دیگر در این مرز و بوم به وقوع پیوسته بودند و نظام سلطه با حفظ ماهیت آلوده‌ خویش دائماً تغییر چهره می‌دهد و هر روز در نقابی جدید به خصومت با مردم ایران اسلامی می‌پردازد.

آنچه در بحبوحه‌ این حماسه‌ شور و شرافت و درکنار داغ این عزیزان به چشم می‌آید؛ ارزش و اهمیت امنیت و بلکه تلاش برای ایجاد آن است؛ و بار دیگر یک یک ما باید درذهن خود نقطه چین های این جمله را پر کنیم:"اگر مدافعان حرم نبودند... "؛ و یا اینکه باید پرسید صدایی که می‌گوید دوران موشک به پایان رسیده، آیا قابل اعتماد است؟

ما دانشجویان بسیجی و جان بر کف این انقلاب و نظام اسلامی از عمق جان خدمت مقام معظم رهبری- که جانمان فدایش باد- و مردم عزیز ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطرات خون، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری خواهیم کرد و در این راه از کید کفار و شر منافقین و ملامت سرزنش کنندگان هراسی نداریم؛ و پای قصاص خون این عزیزان شهیدمان ایستاده ایم و از مسئولین تقاضا داریم در اسرع وقت تقاص خون شهدایمان گرفته و با عاملین این حادثه برخورد سریع و درخور انجام شود.»

انتهای پیام/

نظر شما