شناسهٔ خبر: 28272075 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس دانشگاه صدا وسیما: مبارزه با دشمنان انقلاب ادامه دارد

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صدا وسیما گفت: با وجود اینکه 40سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اما ترورهای اخیر نشان داد که دشمنان انقلاب اسلامی همچنان توطئه می کنند از این رو مبارزه با آنها ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا ، شهاب اسفندیاری روز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه صدا وسیما درباره وضعیت سیاسی این روزهای کشور در دنیا، اظهار کرد: امروزه جنگ رسانه ای تمام عیار در حوزه های رسانه، فرهنگ، سیاست و نظامی برپا شده است.
وی افزود: مشکلات این روزها و تبلیغات منفی غرب علیه کشور را به دو گونه گفتمان استعماری و گفتمان استقلال می توانیم پاسخگو باشیم.
رییس دانشگاه صدا و سیما با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب می خواهند موفقیت های کشور را ناکامی جلوه دهند، گفت: در این سال هاغربی ها به واسطه گفتمان استعماری تمام تلاش خود را به کارگرفته اند تا ایرانیان از فرق سر تا نوک پا غربی شوند.
اسفندیاری ادامه داد: در این روزها فکر و ذهن ملت های تحت سلطه اعمال شده که مشکلات افراد از فرهنگ و دین اسلام سرچشمه گرفته است اما در واقع چنین نیست.
وی به رفع مشکلات بواسطه گفتمان استقلال اشاره کرد و یادآور شد: شیوه صحیح حل مشکلات سیاسی و فرهنگی شناخت و ازبین بردن این نقطه ضعف هاست تا کشور با استقلال کامل و آرامش در کنار همسایگانمان زندگی کنیم.
رییس دانشگاه صدا و سیما با بیان اینکه عده ای همواره در فضای گفتمان استعماری تحت تأثیر قرار می گیرند، اظهار کرد: وقتی به اخبار داخلی آمریکا نگاه می کنیم، فقر و بسیاری از مشکلاتی از این قبیل در این کشور فوران می کند اما برخی تمام تمرکز خود را برای بزرگنمایی مشکلات ایران بکار می گیرند.
اسفندیاری با بیان این جمله که جوانان باید دنباله رو راه سید الشهدا باشند، گفت: امیدوارم همه جوانان شرایط کشور خود در منطقه و جهان و همچنین مسیولیت خطیر خود را بشناسند.
وی افزود: مسیری که جوانان طی می کنند، جاده ای پر خطر است اما انسان های بزرگ در مسیرهای ناهموار شناخته می شوند.
ن.م **1601**

نظر شما