شناسهٔ خبر: 28270128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ناظم‌الشریعه: ژاپن حریف و دوست دیرینه ماست

نشست‌خبری سرمربی تیم‌ملی فوتسال برگزار شد

سرمربی تیم ملی فوتسال می گوید ما با تیمی جوان و کاملا متفاوت از جام جهانی در تورنمنت تبریز حضور یافته ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" از تبریز، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از آغاز این تورنمت گفت: از بلاروس و اوکراین که در این مسابقات حضور یافتند، تشکر می‌کنم و کشور ژاپن حریف و دوست دیرینه ما در فوتسال بوده و از حضور هر 3 کشور در این مسابقات تشکر می کنم و جا دارد از برگزارکنندگان مسابقات نیز در این شرایط تقدیر و تشکر کنم.

 

وی گفت: جا دارد هم چنین تشکر کنم از آقای ترابیان که ‌حضورشان در کنفدراسیون فوتبال آسیا مشهود است و با زحمت های ایشان توانستیم 2 تورنمنت بین‌المللی را در کشورمان برگزار کنیم که اولی سال گذشته در اصفهان با حضور ایران، قزاقستان، آذربایجان و روسیه بود و آن تورنمنت هم ادواری برگزار شده و امسال در قزاقستان برگزار خواهد شد و تورنمنت دوم در تبریز است که با حضور این 4 تیم برگزار می‌شود.

 

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: برگزاری این مسابقات به صورت ادواری کمک شایانی برای پیشرفت فوتسال این کشورها خواهد کرد و فوتسال امروز در آسیا نهادینه شده است.

 

وی در پایان گفت: ما با تیمی جوان و کاملا متفاوت از جام جهانی در مسابقات حضور یافته ایم و امیدواریم بتوانیم از این مسابقات نهایت استفاده را کرده و به جوانان خود فرصت حضور در مسابقات و کسب تجربه دهیم.

 

عباس ترابیان نیز در پایان اشاره کرد که ایران پیشنهاد برگزاری این تورنمت به صورت ادواری را به کشورهای شرکت کننده در این تورنمنت داده و اگر کشوری خواهان میزبانی در سال آتی باشد در اولویت خواهد بود.

نظر شما