شناسهٔ خبر: 28266372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله نوری همدانی: اقتدار نیروهای مسلح خواب دشمنان را آشفته کرده است

R7854/P41362/S6,62/CT12

مرجع تقلید شیعیان با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: اقتدار نیروهای مسلح و قدرت موشکی و دفاعی ما که به همت سپاه و ارتش صورت گرفت خواب آن‌ها را آشفته کرد تا به‌جای که دست به این عمل کور زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، متن پیام تسلیت حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پی حادثه تروریستی اهواز به شرح زیر است:

حادثه تروریستی در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز بار دیگر چهره سیاه استکبار و نوکران آن را نمایان ساخت. بی‌شک خون پاک و مطهر این شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی ما را که در این چهل سال با خون همین شهیدان آبیاری شد محکم‌تر و مقاوم‌تر خواهد نمود.

این حادثه بشارت ضعف و زبونی این افراد تروریست و اربابان آن‌ها در رأس آمریکا و صهیونیست و بعضی از حکام دست‌نشانده منطقه‌ای آن‌ها بود‌.

اقتدار نیروهای مسلح و قدرت موشکی و دفاعی ما که به همت سپاه و ارتش صورت گرفت خواب آن‌ها را آشفته کرد تا به‌جای که دست به این عمل کور زدند و مردم بی‌دفاع را به خاک و خون کشیدند.

اما دشمن بداند این نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهیدپرور و رهبری حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه محکم‌تر از قبل از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع خواهد نمود و دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک شهادت این عزیزان را به همه ملت ایران و اهالی شهیدپرور خوزستان که همیشه خصوصاً در دوران دفاع مقدس امتحان خود را با سرفرازی پس دادن و به خانواده‌های شهدا این حادثه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال محشور شدن این عزیزان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران گرامش مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ ز

نظر شما