شناسهٔ خبر: 28262506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رقابت‌های بین‌المللی کشتی کلاسیک بانوان - لبنان

نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند/ حضور کشتی گیران 10 کشور دنیا در بیروت

نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی کلاسیک بانوان امروز در شهر بیروت لبنان و با حضور کشتی‌گیرانی از 10 کشور جهان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، این رقابت‌ها از ساعت 11 صبح امروز به وقت ایران و با حضور کشتی‌گیرانی از کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، اوکراین، قرقیزستان، مصر، ایتالیا، عراق، سوریه و لبنان برگزار می‌شود.

* نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم فاطمه محمدی در دور اول به مصاف تامارا یاسین از عراق می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی‌گیران ندا محمد از مصر و آنارا زومالی از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 8 نفر حضور دارند.

در وزن 55 کیلوگرم که 8 کشتی‌گیر حضور دارند. زهرا یزدانی ابتدا به مصاف یانا سوروکا از اوکراین می‌رود و در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده سامارا عبدالمالیک از قرقیزستان و ژینیا خاچاتاریان از ارمنستان می‌رود. 

در وزن 60 کیلوگرم که 4 کشتی‌گیر حضور دارند مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که فاطمه نیکبخت از کشورمان باید 3 کشتی با نمایندگان گرجستان، عراق و سوریه بگیرد.

در وزن 65 کیلوگرم که 7 نفر شرکت کرده‌اند، مسابقات در دو گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که میمنت قاسم آبادی با کشتی‌گیرانی از ایتالیا و اوکراین مبارزه می‌کند و نفرات اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری با هم کشتی می‌گیرند و نفرات برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده نیز راهی دیدار رده‌بندی می‌شوند.

در وزن 70 کیلوگرم که 6 نفر حضور دارند مسابقات در دو گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که کوثر لفته زاده با نمایندگان کشورهای ایتالیا و لبنان کشتی می‌گیرد.

در وزن 75 کیلوگرم که 3 نفر حضور دارند معصومه خانلر با کشتی‌گیران عراق و سوریه به صورت دوره‌ای مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/س

برچسب‌ها:

نظر شما