شناسهٔ خبر: 28257642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری بوشهر:

توجه به ساحت‌های زیستی و بدنی در کنار آموزش ضروری است

بوشهر - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: توجه به ساحت‌های زیستی و بدنی در کنار آموزش ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، زهره عالی نسب عصر شنبه در مراسم روز شکوفه‌های دبستان پسرانه شهید دکتر  فخرایی بوشهر اظهار داشت: دانش آموزان امروز آینده سازان فردای ایران عزیزمان هستند و کشور در دستان این دانش آموزان قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه راه دانایی فرزندانمان از غنای برنامه‌ها در مدارس می گذرد، افزود: اگر در آینده ایرانی آباد و زیبا می خواهیم باید نسلی مترقی و با هدف تربیت کنیم. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با اشاره به برنامه های متنوع کانون و همکاری با آموزش و پرورش اضافه کرد: به دنبال فعالیت بیشتر در طرح کانون در مدرسه هستیم و تاکنون برنامه های خوبی در این زمینه انجام یا در حال انجام است.  

عالی نسب با تقدیر از فعالیت های چشمگیر دبستان شهید فخرایی در شهر بوشهر گفت: توجه به ساحت‌های زیستی و بدنی در کنار آموزش می‌تواند به موفقیت دائمی دانش آموزان کمک کند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از پدر و مادر بچه‌ها خواست در جشنواره قصه‌گویی کانون شرکت کنند و بچه‌ها را در شنیدن قصه‌های جذاب مشارکت دهند.

نظر شما