شناسهٔ خبر: 28257534 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رئیس اداره اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب

خانه و مدرسه به همراه اولیا دانش آموزان باید همیشه در کنار هم باشند تا شاهد پیشرفت در آموزش و پرورش باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب گفت: خانه و مدرسه به همراه اولیا دانش آموزان باید همیشه در کنار هم باشند تا شاهد پیشرفت در نظام تعلیم و تربیت باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب؛ ساعتی پیش آیین نمادین شکوفه ها ویژه 800 دانش آموزان کلاس اولی و غنچه ها ویژه  هزار نوآموزان پیش دبستانی در کلیه مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی با حضور کودکان بدو ورود به پیش دبستانی و پایه اول دبستان  و اولیا آنها برگزار گردید.

سید مسلم دریانورد به اهمیت همکاری متقابل خانه و مدرسه اشاره کرد و افزود: خانه و مدرسه دو بال برای پیشرفت آموزش و پرورش هستند که هر کدام نتواند نقش خود را به خوبی ایفا کنند، به سرمنزل مقصود نخواهیم رسید.

وی با اشاره به تقارن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نسل بعد از انقلاب و دو دهه اخیر که نه انقلاب را دیدند و نه دفاع مقدس را لمس کردن در همین  مناسبت ها باید آنها را با  شهدا ، ایثار و شهادت  آشنا کرد.

وی با تاکید بر افزایش هرچه بیشتر توجه  به کیفیت وکمیت این برنامه ها و جشن ها عنوان کرد :ما وظیفه داریم هر چه در توانمان هست در هر جایگاه و مسوولیتی به کار بگیریم تا آرمانهای انقلاب با  دقت کاملتری به نسل جدید منتقل شود.

وی افزود: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تربیت یافته مکتب ناب محمدی  کربلا هستند که وظیفه ما را نسبت به حرکت در مسیر خدمت و همچنین تبیین هرچه بیشتر ارزشها و آرمانهای امام و شهدا افزون تر میکند.

وی بیان کرد:برای تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش باید با یک دستور کار مشخص و برنامه‌ریزی منسجم،به پیش برویم خوشبختانه در منطقه شهاب این امر محقق شده است و امیدواریم  تا بیشتر از پیش شاهد موفقیت‌های چشمگیر منطقه‌ی شهاب در عرصه‌ی تعلیم و تربیت باشیم.

دریانورد  ضرورت همکاری و تعامل اولیای دانش‌آموزان را در مسیر رشد و بالندگی ضروری و پر رنگ‌تر از هر عنصر تاثیرگذاری توصیف کرد  و از اولیا خواست برای پیشرفت بیشتر دانش اموزان در کنار مدرسه حضور پررنگ تری داشته باشند.

او در پایان از زحمات همکاران فرهنگی اعم از مدیران و معاونین تلاشگر، همکاران اداری و اعضای ستاد پروژه ی مهر که در تابستان از همه‌ی خواسته های خود گذشته و برای تحقق اهداف پروژه ی مهر کوشش کرده اند، تقدیر و تشکر نمود.
تنها کانال آموزش و پرورش منطقه شهاب
http://sapp.ir/shahabqeshm

نظر شما