شناسهٔ خبر: 28255681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

بانک‌ها باید موانع رونق تولید در کرمانشاه را بردارند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: بانک‌ها باید موانع تخصیص تسهیلات برای رونق تولید در استان را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز شنبه در سی و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مدیران عامل بانک ها در خصوص تقسیم بندی ستاد تسهیل استان کرمانشاه جهت رونق تولید، نظر مدیران عامل را در تهران اخذ کنند و در صورتی که مخالفت داشتند به ما اعلام کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر پیگیری کمک های فنی اعتباری خاطرنشان کرد: اگر تخصیص تسهیلات برای بانک ها امکان پذیر نیست، اعلام کنند تا ما این موضوع را به اطلاع ستاد اقتصاد مقاومتی کشور برسانیم.

بازوند تصریح کرد: با توجه به آمار بیکاری استان باید در راستای فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال تلاش کنیم.

محسن رستمی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه به بیان سهمیه بندی اعتبارات طرح رونق تولید سال ۹۷ پرداخت و افزود: در این راستا ۸۰ میلیارد تومان به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اختصاص پیدا کرد که با توجه به تفاهم نامه هایی که بانک های ملی و سپه داشتند، ۴۰ میلیارد تومان به بانک ملی و ۴۰ میلیارد تومان به بانک ملی اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین ۱۴۰ میلیارد تومان به سازمان جهادکشاورزی و ۱۸۰ میلیارد تومان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اختصاص پیدا کرد.

رستمی همچنین مشکلات پتروشیمی بیستون، شرکت کاغذسازی بیستون، مجموعه ورزشی پازریک و شرکت سانیا سلامت پارس را در این جلسه مطرح کرد تا نسبت به رفع آنها تدابیر لازم اندیشیده شود.

نظر شما