شناسهٔ خبر: 28255161 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

ميز خبر

صاحب‌خبر -

 به موجودي حساب قرض الحسنه پس انداز بانک ملي ايران دست نزنيد!

بانک ملي - با وجود گذشت يک ماه از پايان مهلت افتتاح و يا تکميل موجودي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز بانک ملي ايران، دارندگان اين حساب ها همچنان نبايد تا مشخص شدن نتايج قرعه کشي، موجودي حساب خود را به کمتر از 500 هزار ريال کاهش دهند.

به گزارش روابط عمومي بانک ملي ايران، تا زمان انجام قرعه کشي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز اين بانک هنوز مدت زماني باقي مانده است.

بر اساس آنچه از پيش اعلام شده بود، باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودي 500 هزار ريالي در روز قرعه‌کشي، شرايط لازم براي شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشي است.

همچنين حفظ حداقل موجودي حساب به مبلغ 500 هزار ريال به مدت سه ماه يا 90 روز متوالي در طول دوره قرعه‌کشي و يا از زمان آخرين مهلت افتتاح حساب يا تکميل موجودي، شرط کافي براي اعطاي جوايز به برندگان حساب‌هاست.

سرپرست وزارت اقتصاد:

بانک سپه در اقتصاد کشور نقش اساسي دارد

بانک سپه - سرپرست وزارت اقتصاد پس از تصويب صورتهاي مالي بانک گفت: بانک سپه در اقتصاد کشور نقش اساسي دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانک سپه، دکتر سيد رحمت‌الله اکرمي در مجمع عمومي عادي ساليانه بانک سپه، بررسي عملکرد سال منتهي 29 اسفند 1396، بابيان اينکه برخي بانک‌ها مانند بانک سپه داراي ويژگي‌هاي خاصي هستند، اظهار داشت: بانک سپه به‌عنوان اولين بانک ايراني، باسابقه‌اي بيش از 90 سال به اين کشور خدمت کرده و بخشهاي مختلف اقتصادي ازجمله بخشهاي مولد و زيربنايي ، بازارهاي بين‌المللي و... شاهد حضور اثرگذار اين بانک است.

وي بابيان اينکه آنچه از بانک سپه مي‌توان يادکرد، ويژگي‌هايي است که آن را نسبت به ديگر بانک‌ها متفاوت مي‌کند گفت: بانک سپه با توجه به قدمت تاريخي خود، خدمات قابل‌توجهي به نيروهاي مسلح ارائه داده و حمايت از سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي ازجمله برنامه‌هاي کاري آن بوده است.

صورت هاي مالي بانک توسعه صادرات در سال 96 تصويب شد

بانک توسعه صادرات - صورت هاي مالي بانک توسعه صادرات ايران در سال 1396 با حضوراعضاي مجمع عمومي بانک، سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي به عنوان رياست مجمع، اعضاي هيات مديره بانک و نمايندگان سازمان هاي مرتبط در تمامي جنبه هاي بااهميت حسابرسي با عنوان مطلوب ارزيابي و تصويب شد.

به گزارش روابط عمومي بانک توسعه صادرات، دکتر سيدرحمت‌الله اکرمي در مجمع عمومي ساليانه اين بانک با اعلام تشکر از زحمات و تلاشهاي مديران و کارکنان بانک به دليل عملکرد مثبت در سال 96 افزود: اين بانک از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است که خدمات ارزنده اي را در جهت حمايت و تامين مالي صادرات غيرنفتي کشور به صادرکنندگان ارايه مي دهد.

بنابراين گزارش، در جلسه مجمع اين بانک، دکتر علي صالح آبادي ضمن ارائه گزارشي از وضعيت داخلي و بين المللي اگزيم بانک ايران در سال گذشته، عملکرد و نسبت‌هاي مالي بانک در سال 96 را براي اعضاي مجمع تشريح کرد.

وي با اشاره به ارتقاي رتبه اعتباري بين المللي بانک توسعه صادرات در دو مرحله اظهار داشت: در سال 95 پس از برجام که طي دو مرحله، رتبه اعتباري بانک از B به B+ و سپس به BB- ارتقا يافته بود، در سال 96 نيز بدون تغيير باقي مانده است.

دکتر صالح آبادي با اشاره به افزايش تعامل با مشتريان در قالب سفرهاي استاني مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانک گفت : در سال 96 قريب به 9 نشست با اتاق هاي بازرگاني، صادرکنندگان استاني و بازديد از واحدهاي توليدي انجام شده است.

وي در خصوص اجراي بانکداري شرکتي گفت: درسال 96 طرح پايلوت بانکداري شرکتي در سه شعبه بانک با موفقيت اجرا و اقدامات لازم براي اجراي کامل آن در سال 97 انجام شده است.

سومين مدرسه تابستانه دانشگاه خاتم برگزار شد

بانک پاسارگاد - مؤسسه مطالعات پيشرفته تهران در دانشگاه خاتم و با همکاري بانک‌پاسارگاد، جهت ايجاد زمينه‌‌ي مناسب براي بهره‌مندي از دانش استادان بنام دانشگاه‌هاي معتبر جهان، اقدام به برگزاري سومين مدرسه‌ي تابستاني (Summer School) کرده‌ است.

به گزارش روابط‌عمومي بانک‌پاسارگاد، سومين و آخرين مدرسه تابستاني دانشگاه خاتم سال 2018، در حوزه علوم کامپيوتري، با عنوان «شبکه‌ها و سيستم‌ها»، با استقبال بسيار خوب دانشجويان و مشارکت 11 استاد از دانشگاه‌هاي معتبر برگزار شد. در اين دوره در حدود 50 نفر از دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشگاه‌هاي برتر کشور نيز حضور داشتند.

توزيع بيش از 4 هزار بن کارت از سوي بانک شهر در نمايشگاه کتاب اردبيل

بانک شهر - مسئول دبيرخانه اجرايي نمايشگاه هاي کتاب بانک شهر از توزيع بيش از 4 هزار بن کارت از سوي اين بانک در نمايشگاه کتاب استاني اردبيل خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومي بانک شهر، مهدي اکرمي با بيان اين مطلب گفت: دومين نمايشگاه کتاب استاني در سال جاري در مرکز استان اردبيل با اعتبار 5.3 ميليارد ريال برگزار مي شود. وي با اشاره به برگزاري اين نمايشگاه از اول تا 6 مهرماه در محل دائمي نمايشگاه هاي اردبيل، افزود: در اين نمايشگاه 4 هزار و 500 بن کارت صادر و در ميان بازديدکنندگان توزيع خواهد شد. مهدي اکرمي با تاکيد بر اينکه اين بانک به عنوان تنها بانک عامل نمايشگاه هاي کتاب استاني به ارائه نوين ترين خدمات بانکي مي پردازد،افزود: تجهيزات نوين بانکي در نمايشگاه کتاب اردبيل نصب شده است و باجه مرکزي بانک شهر نيز در نمايشگاه با چندين کانتر، تمامي خدمات بانکي مورد نياز را به بازديدکنندگان ارائه مي دهد.

مسئول دبيرخانه اجرايي نمايشگاه هاي بانک شهر با اشاره به رضايتمندي علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخواني، از توزيع بن کارت هاي خريد کتاب از سوي اين بانک در نمايشگاه هاي کتاب استاني خبر داد و تصريح کرد: به طور حتم، حمايت بانک شهر از اين حوزه با توجه به اهميت و مخاطبان بسياري که دارد، مي تواند نقش مهمي در ترويج فرهنگ کتابخواني در کشورمان داشته باشد.

نظر شما