شناسهٔ خبر: 28252868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

1530 مددجوی کمیته امداد قزوین مستاجر هستند

مجید مومنی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، توانمندسازی مددجویان در سال های گذشته را در اولویت کاری این نهاد برشمرد و افزود: تامین مسکن مناسب و ایجاد

صاحب‌خبر - مجید مومنی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، توانمندسازی مددجویان در سال های گذشته را در اولویت کاری این نهاد برشمرد و افزود: تامین مسکن مناسب و ایجاد اشتغالزایی از رویکردهای اصلی کمیته امداد در این استان بوده است.
وی با بیان اینکه می ‌توان مشکل تامین مسکن مددجویان کمیته امداد را با مشارکت خیران و دستگاه های متولی حل و فصل کرد، ادامه داد: طی تفاهم نامه مجتمع اقتصادی این نهاد با وزارت راه و شهرسازی، 425 خانوار مددجوی تحت پوشش در استان تا پایان سال جاری صاحب خانه می شوند.
مومنی اضافه کرد: این تعداد از مددجویان تحت حمایت با استفاده از تسهیلات پرداختی مجتمع اقتصادی و تسهیلات مسکن مهر صاحب خانه خواهند شد.
به گفته وی، میزان اعتبار پیش بینی شده برای تهیه این تعداد مسکن به مددجویان تحت پوشش 220 میلیارد ریال بوده که از محل منابع داخلی کمیته امداد تامین می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اولویت صاحب خانه شدن را با مددجویان زنان سرپرست خانوار دانست و تاکید کرد: مددجویان به ترتیب اولویت ضرورتی از مسکن بهره مند خواهند شد.
مومنی اضافه کرد: سال گذشته و با تلاش های صورت گرفته و کمک خیران تعمیر جزیی و کلی یک هزار و 629 واحد مسکونی مددجویان در استان انجام شد.
در حال حاضر 21 هزار خانوار (34 هزار و 900 مددجو) تحت حمایت کمیته امداد استان قرار داشته که از این تعداد یک هزار و 750 نفر ایتام هستند.
7390/8054
انتهای پیام

نظر شما