شناسهٔ خبر: 28248111 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفت:

سخنرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد پیش از خطبه های نماز جمعه

در آستانه فرا رسیدن سال جدید تحصیلی و فصل باز گشایی مدارس و به منظور اطلاع رسانی و اجرای برنامه های پروژه مهر 97 مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گزارشی از اهم اقدامات، طرح ها و فعالیت های در حال اجرا در حوزه آموزش و پرورش را ارائه نمود.

صاحب‌خبر -

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس ، یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی را گرامی داشت.

احمد دهقانی با اشاره به مراسم آغازین سال تحصیلی جدید خبر داد و  گفت: با حضور گرم مردمی ، مسئولین ،خانواده های معظم شهدا،جانبازان،پیشکسوتان،اولیا و دانش آموزان  بحول قوه الهی مراسم بازگشایی مدارس روز یکشنبه اول مهرماه در مدرسه متوسطه دوم شهید برومند  با شعار سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش استان اردبیل(مدرسه محوری،خلاقیت و نوآوری،نظارت و راهبری) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال های تحصیلی گذشته با همکاری  و مشارکت مردم و مسولین با مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در اجرای طرح ها و برنامه ها بیشترین نمود را در حوزه تعلیم و تربیت و نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و طرح های آموزشی و پرورشی داشت به ،خلاصه ای از این موفقیت ها  و دستاوردها  این مدیریت در حوزه کنکور سراسری،وکسب رتبه های برتر استانی و کشور ی در سایر حوزه ها آموزشی،پرورشی اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود که این امار در سال جدید با تلاش بیشتر چند برابر گردد.

مدیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری ها ی مسئولین شهرستانی،استانی و نماینده مجلس شورای اسلامی  از پایان تجهیز درمانگاه فرهنگیان خبر داد و اظهار امیدواری نمود که سایر پروژه های نیمه تمام آموزشی و ورزشی   نیز با قول مساعد وزیر محترم آموزش و پرورش به زودی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش گردد.

احمد دهقانی  در بخشی دیگری از سخنان خود به فعالیت های پروژه مهر 97اشاره نمود و اظهار کرد:آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد با آمادگی کامل و برگزاری جلسات متعدد و نشست های مشورتی متنوع، هماهنگی و برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است تا در آغاز سال جدید تحصیلی و باز گشایی مدارس مطلوب و با اجرای برنامه های متنوع و متناسب سال تحصیلی پیشروبا شور و نشاط  و انرژی مضاعفی آغاز گردد.

وی در پایان سخنان خود از مردم فرهنگ دوست و علم پرور شهرستان تشکر کرده و درخواست نمود با مسئولین آموزش پرورش و با مدیران مدارس همکاری بیشتری داشته و مشارکت مردمی خود را در تمامی زمینه ها توسعه دهند زیرا که به فرموده ی رهبر معظم انقلاب خرج کردن برای آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است ودر دراز مدت نتیجه ان مشهود خواهد شد .

نظر شما