شناسهٔ خبر: 28244326 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

استاندار سمنان گفت: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور حفظ و ارتقای نیروی بازدارنگی در برابر تهدیدات دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی در رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه ملت غیور ایران همواره در کنار نیروهای مسلح در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند و این ایستادگی در اوج عزتمندی و اقتدار رقم می‌خورد اظهارداشت: : دشمن در پی آن است ایران را خطر بین‌المللی نشان دهد که این تلاشی بیهوده بوده چراکه ایران هرگز چنین رویکردی نداشته است.

 

چاوشی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقاومت آحاد ملت ایران در برابر دشمنان اشاره داشت وافزود: اگر همه ما به این امر که وحدت و همدلی، رمز پیروزی ملی است باور داشته باشیم روز به روز بر افتخارات میهن عزیزمان افزوده خواهد شد.

 

استاندار سمنان بابیان اینکه دشمن می‌خواهد ایران را خطری بین‌المللی جلوه دهد، گفت: تاریخ نشان می‌دهد ملت ایران در هیچ نبردی آغازگر آن نبوده و این ادعای دشمنان بی‌اساس است.

 

ایران اسلامی همیشه به دنبال صلح در منطقه و جهان بوده است

چاوشی بابیان اینکه ایران اسلامی کشوری است که همیشه به دنبال صلح در منطقه و جهان بوده  ادامه داد: مردم ایران اسلامی از آرمان‌های انقلابشان دفاع می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه  اقتدار نظامی ایران مانند توان موشکی که در اختیار دارد تنها برای آرامش، صلح و صیانت از منطقه در کنار قدرت بازدارندگی در مقابل زورگویی‌ها محسوب می‌شود و نه جنگ‌افروزی اظهارداشت جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از کشورهای مقتدر دنیا بوده و توان موشکی و دفاعی ما برای ترساندن ملت‌ها نیست.

 

چاوشی با یادآوری مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی در طول دفاع مقدس افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده دفاع از میهن عزیزمان هستند.

 

وی رشد و پیشرفت را حق همه کشورها و ملت‌ها دانست و گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع پیشرفت ملت ایران شود چرا که ایران دیگر از موج دروغین ایران‌هراسی عبور کرده است.

 

فشارها و تحریم‌ها ملت ایران را متحدتر و منسجم‌تر خواهد کرد

استاندار سمنان با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و اسلامی در بین جوانان گفت: به برکت اهل بیت عصمت و طهارت، این توطئه دشمنان نیز با شکست مواجه خواهد شد. 

 

وی دیگر دسیسه و فتنه دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران را اعمال تحریم‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دانست و گفت: فشارها و تحریم‌ها ملت ایران را متحدتر و منسجم‌تر خواهد کرد.

 

استاندار سمنان راه عبور از تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان را اتحاد و انسجام در داخل برشمرد و افزود: اتحاد و همدلی رمز پیروزی ما در برابر جنگ گسترده دشمنان است.

 

چاوشی با تقدیر از انسجام و اتحاد نیروهای مسلح استان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح استان سمنان در مراسم رژه امروز با وحدت و همدلی، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند با تمام وجود آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

 

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم، یگان‌های منتخب پیاده و موتوری بسیج، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی استان سمنان با رژه از مقابل جایگاه، توان دفاعی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

 

نظر شما