شناسهٔ خبر: 28238849 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دشمن در 2 فاز خشن و غیر خشن علیه ایران برنامه دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری روز شنبه همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در این استان اظهار داشت: مثلث

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری روز شنبه همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در این استان اظهار داشت: مثلث شوم آمریکا، اسراییل و برخی کشورهای مرتجع منطقه با بهره گیری از گروهک ها و گروه های قومی و مارکسیستی بدنبال ایجاد اغتشاش، شورش و امنیتی کردن فضای کشور و اجرای فاز خشونت آمیز برنامه های خود هستند.
وی اضافه کرد: آنها با تاکتیک جنگ اقتصادی و سوء استفاده از مطالبات اقتصادی به دنبال پیگیری فاز غیر خشونت آمیز توطئه های خود علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
امیر سرتیپ برزگری یادآور شد: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) لباس رزم بر تن دارند و اعلام می کنیم فدایی ملت و کیان نظام اسلامی هستیم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با بیان اینکه این نیروها لباس رزم را لباس شرف، افتخار، جهاد و شهادت و کفن خود می دانند، تاکید کرد: نیروهای مسلح تحت امر فرماندهی معظم کل قوا و پشتیبانی مردم آنچنان آماده اند که به دشمن زبون اجازه هیچ گونه هرج و مرج و ایجاد نا امنی نخواهند داد.
امیر سرتیپ برزگری با اشاره به اینکه شهدا به خاک و خون افتادند تا ما به خاک نیفتیم، گفت: حماسه هایی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق شد که دفاع مقدس پرافتخارترین آنها در تاریخ معاصر کشور است و همه به آن می بالیم و افتخار می کنیم.

** امنیت در کردستان با همراهی مردم برقرار شد
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس هم در این آیین گفت: اگر همراهی، همکاری و همدلی مردم کردستان نبود شاید به این آسانی امنیت در این خطه برقرار نمی شد.
امیر سرتیپ احمد اسدی با اشاره به اینکه امنیت، سرافرازی، دلبستگی و وفاداری این خطه در جای دیگری کمتر دیده می شود، اظهار داشت: امروز امنیت کردستان در مقایسه با دیگر استان ها در رده های بالا قرار دارد.
وی با بیان اینکه ما باید قدر امنیت کنونی را بدانیم، تاکید کرد: با وجود حمایت های خارجی هنوز امنیت کامل در برخی کشورهای منطقه برقرار نشده یا با نا امنی روبرو هستند.
امیر سرتیپ اسدی به ایثار مردم و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس برای حراست از کیان کشور اشاره کرد و افزود: در همان روزهای اول جنگ بسیج و نیروهای مردمی در کنار نیروهای مسلح قرار گرفتند تا سدی نفوذ ناپذیر مقابل دشمن ایجاد کنند.
وی یادآور شد: مرزهای نظام اسلامی را فقط مررنشینان حفظ می کنند و مردم کردستان، آذربایجان، کرمانشاه و دیگر استان ها سلحشورانی هستند که ازدیرباز نگذاشته اند کسی به مرزهای کشور تجاوز کند.
امیر سرتیپ اسدی اضافه کرد: وجود چندین شهید در یک خانواده در این خطه نشان می دهد، این مردم برخلاف تصور رژیم صدام ترسی به دل راه ندادند و پای در رکاب بودند.
31 شهریور 59 سالگرد آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران است و از این روز تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
6108/9102
انتهای پیام

نظر شما