شناسهٔ خبر: 28235757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کار سخت استقلال در مقابل پرشورهای نساجی

خبرگزاری صداوسیما

دو تیم نساجی مازندران و استقلال تهران ، امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم می روند.

صاحب‌خبر -

کار سخت استقلال در مقابل پرشورهای نساجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ، تیم فوتبال نساجی مازندران در یک بازی حساس و دیدنی از ساعت 19 و 30 دقیقه امشب ، در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر میزبان استقلال تهران است.

این بازی از حساسیتهای زیادی برخوردار است چرا که تیم نساجی مازندران بعد از ۲۴ سال تلاش به لیگ برتر راه پیدا کرد و به‌واسطه تماشاگران پرشمارش، بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده و بعد از چندین سال یک تیم پرطرفدار کشور به مازندران آمده ؛ البته بازی هر تیمی مقابل نساجی سخت و دشوار است حتی اگر آن سوی میدان تیم استقلال، قدیمی‌ترین و یکی از دو تیم پرهوادار کشور باشد.

حسین زرگر قضاوت بازی را بر عهده دارد و محمدرضا ابوالفضلی، علی میرزابیگی، کوپال ناظمی وی را در امر داوری یاری می‌کنند و حاتم بک‌پور ناظر بازی است.

نساجی علی شجاعی را در این دیدار ، به‌دلیل اخراج در بازی قبلی به همراه ندارد و در تیم استقلال ممکن است فرشید اسماعیلی که در بازی با السد دچار مصدومیت شد و همچنین روزبه چشمی به بازی نرسند .

از نکات جالب این بازی می‌توان به تقابل جواد نکونام سرمربی نساجی و فرزاد مجیدی سرپرست این تیم با تیم سابق‌شان استقلال اشاره کرد. نکونام در این بازی به دنبال کسب پیروزی و اثبات شایستگی های خودش است و در صورت برد مقابل استقلال ، تیم نساجی می تواند چند پله در جدول صعود داشته باشد.

در جدول رده بندی تیم نساجی با 5 امتیاز در رده چهاردهم جدول جای دارد و تیم استقلال هم با کسب 6 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

این دو تیم تاکنون ۶ بار با هم دیدار کردند و  در بازی نخست در سال ۶۴ در ورزشگاه شهید وطنی ، تیم نساجی با نتیجه ۵ بر ۱ استقلال را در هم کوبید.

در بازی دوم در سال ۷۰ و در چارچوب نخستین دوره لیگ آزادگان در تهران، استقلال با یک گل نساجی را شکست داد و در همین فصل و در دور برگشت در قائم‌شهر دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند و با این تساوی، تیم نساجی مانع از قهرمانی استقلال در آن سال شد.

در جدال چهارم در سال ۷۸ در جام حذفی در قائم‌شهر استقلال با دو گل نساجی را شکست داد و در همان رقابت در دور برگشت استقلال ۵ بر صفر نساجی را مغلوب کرد.

ششمین دیدار این تیم در سال گذشته و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در تهران با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

این دیدار از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز شنبه 31 شهریورماه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار می‌شود و به‌طور مستقیم از شبکه سه سیما و شبکه استانی مازندران پخش خواهد شد.

نظر شما