شناسهٔ خبر: 28224602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

واکنش بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور به برگزاری رزمایش خدمت بسیجیان/ مهران رجبی: وجود گروه های جهادی و اردوهایشان مایه زنده نگهداشتن حال و هوای انقلاب است

مهران رجبی در واکنش به برگزاری رزمایش خدمت بسیجیان می گوید: نفس وجود گروه های جهادی و اردوهایشان مایه زنده نگهداشتن حال و هوای انقلاب است. وجود این گروه ها برای نسلی که انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را درک نکرده نعمتی است بزرگ. سال 94 به همراه جمعی از هنرمندان اردوی جهادی را تجربه کردیم و از این بابت خیلی خوشحالم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله 2 توسط گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور از روز جمعه 9 شهریور ماه آغاز شد و تا 28 شهریور ادامه داشت.

در این رزمایش که با حضور بیش از 700 هزار از نیروهای داوطلب بسیجی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، قرار بود اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام گیرد.

سرانجام و با پایان رسیدن این رزمایش، 30 استان در این رزمایش شرکت کردند و طی روزهای آینده نیز بسیجیان استان تهران نیز به رزمایش خدمت و اقتدار می‌پیوندند.

همین اقدام پسندیده موجب شده تا موج حمایتی از برگزاری این رزمایش پس از فعالان مجازی و کاربران شبکه های اجتماعی به بدنه های مختلف مردمی و حتی هنرمندان رسیده و از برگزاری این رزمایش حمایت کنند.

یکی از این هنرمندان نیز مهران رجبی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان است که در پیامی گفت: نفس وجود گروه های جهادی و اردوهایشان مایه زنده نگهداشتن حال و هوای انقلاب است. وجود این گروه ها برای نسلی که انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را درک نکرده نعمتی است بزرگ. سال 94 به همراه جمعی از هنرمندان اردوی جهادی را تجربه کردیم و از این بابت خیلی خوشحالم.

نظر شما