شناسهٔ خبر: 28219359 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقابله با متجاوزان با شعار «هیهات من الذلة»

سید عبدالملک بدرالدین: دلاور مردان ما در جبهه های نبرد این را شعار خود قرار داده اند و شهدای ما در آخرین لحظات عمرشان این را به عنوان سرلوحه کار ما قرار داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، دبيرکل جنبش انصار الله یمن گفت: با شعار هیهات من الذلة با متجاوزان مقابله خواهیم کرد.

سید عبدالملک بدرالدین که در سالروز شهادت امام حسین علیه السلام سخنرانی می کرد، گفت: ما در همه زمینه ها به امام حسین علیه السلام چشم دوخته ایم و او را الگوی خود قرار داده ایم. امام حسین علیه السلام از جایگاهی بسیار بلند برخوردار است. ما ملت یمن به حکم وابستگی مان به اسلام و هویت ایمانی مان در روز امام حسين (ع) که هیچ روزی دیگر مانند آن نخواهد آمد بر موارد زیر تأکید می کنیم: نخست بر ثبات خود بر موضع اصولی و ایمانی خویش در پایبندی به مسائل بزرگ امت اسلامی و در رأس آن مظلومیت ملت فلسطین و حق آنها در آزادی و بازگرداندن مقدسات اسلامی و سرزمین های اسلامی تاکید می کنیم.

دبيرکل جنبش انصار الله یمن: بر قرارداشتن خود در کنار مقاومت و آزادگان امت اسلامی جهت مقابله با هیمنه و سلطه جویی آمریکا و مقابله گری با دشمن اسرائیلی تاکید می کنیم.

دبيرکل جنبش انصار الله یمن ادامه داد: دوم اینکه بر قرارداشتن خود در کنار مقاومت و آزادگان امت اسلامی جهت مقابله با هیمنه و سلطه جویی آمریکا و مقابله گری با دشمن اسرائیلی تاکید می کنیم. چرا که این ها تمام امت اسلامی را در معرض خطر قرار داده اند و امنیت و صلح و ثبات جهان را به خطر انداخته اند. همچنین بر همبستگی خود با تمامی مظلومان جهان از جمله ملت عزیز بحرین تاکید می کنیم. سوم آنکه بر مقاومت و ثبات خود در مقابله با تجاوز آمریکایی-سعودی-اماراتی علیه کشور عزیزمان تاکید می کنیم. حجم سرکشی و جنایت ها هر چقدر هم که باشد باز هم نمی تواند ما را به تسلیم وادارد. زیرا ما به اسلام اصیل که نماد و عنوان آن نواده رسول خدا است پایبند هستیم.

بدرالدين افزود: من در اینجا از قهرمانان ارتش و نیروهای امنیتی و آزادگان قبایل و جوانان امت می خواهم که بسیج شوند و به طور جدی به سوی جبهه های نبرد در ساحل غربی و مرزها و دیگر جبهه ها روان شوند. پایداری امروز ما نشانگر ایمان ما و تجسم اصول و مبانی ما است. مشکل ائتلاف متجاوزان با ما این است که ما به چینن مبنایی پایبند هستیم و به این ارزش ها اعتقاد داریم و در این مسیر که مسیر آزادی و عزت و کرامت است گام بر می داریم. آن چه آن ها از ما می خواهند این است که تسلیم آن ها شویم و در برابر آنها زانو بزنیم و در برابر آنها خضوع داشته باشیم تا بر ما چیره شوند و ما را به بندگی بگیرند. آنها می خواهند ما را به کشوری تبدیل کنند که خود نتواند تصمیم گیرنده باشد و از آزادی برخوردار نباشد و کرامتی نداشته باشد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2637215" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2232811/2637215?width=340&height=240"></script></div>

دبيرکل جنبش انصارالله افزود: ما امروز با این حضور با شکوه مردمی که نشان دهنده پایبندی مردم به این ارزش ها و اسلام اصیل است و محبت آنها را به اسلام و نمادهای برجسته آن و امام حسین علیه السلام نشان می دهد به نیروهای متجاوز و طغیان گر می گوییم تجاوز شما هرقدر هم که باشد و محاصره شما هر چقدر هم که به درازا بکشد و هر کاری که علیه ما انجام دهید و هر جنایتی که در حق ما مرتکب شوید ما به اذن و یاری خدا ثابت قدم خواهیم ماند و هیچگاه از موضع خود عقب نخواهیم نشست و به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شد. ما از صمیم قلب و با رساترین صدای خود می گوییم «هیهات من الذلّة».

سید عبدالملک بدرالدین: ما امروز تمام تلاش خود را در همه سطوح به کار می گیریم و با تکیه بر خداوند به مقاومت ادامه می دهیم تا آنگاه که خداوند پیروزی ما را برساند.

وي گفت: «هیهات من الذلة» برای ما یک اصل محسوب می شود. این عبارت یکی از ارزش های ما است، هیهات من الذلة اخلاق ما و موضع ما است. دلاور مردان ما در جبهه های نبرد این را شعار خود قرار داده اند و شهدای ما در آخرین لحظات عمرشان این را به عنوان سرلوحه کار ما قرار داده اند و مجروحان ما چنین شعاری را سر داده اند و ملت ما با اراده ای قوی این شعار را تکرار می کنند. ما امروز تمام تلاش خود را در همه سطوح به کار می گیریم و با تکیه بر خداوند به مقاومت ادامه می دهیم تا آنگاه که خداوند پیروزی ما را برساند. نتیجه این مسیر همیشه دستیابی به پیروزی از جانب خداوند متعال است. زیرا خداوند وعده پیروزی داده و فرموده است: و لینصرن الله من ینصره؛ قطعاً خداوند آن که او را یاری کند یاری می کند. همچنین خداوند فرموده است: و کان حقاً علینا نصر المومنین، نصرت مومنان حقی حتمی است که بر عهده ما است.  خداوند مومنان را به عزت نیز وعده داده و فرموده است: إن العزة لله و لرسوله و للمؤمنین؛ همانا عزت از آن خدا و پیامبرش و مومنان است.

دبيرکل جنبش انصار الله یمن در پايان افزود: از خداوند متعال می خواهیم که ما را موفق بدارد که به این اسلام پایبند باشیم و به نواده رسول خدا اقتدا کنیم و همچون او بر ادامه راه حق ثبات داشته باشیم و همیشه بر حق باشیم. این گزینه ما و راه ما و مسیر ما است که هیچ گاه از آن منحرف نخواهیم شد. 

نظر شما