شناسهٔ خبر: 28218880 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز رقابت های جهانی جودو با حضور تیم ایران در باکو

صاحب‌خبر -

گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما از باکو، رقابت های جهانی جودو با حضور 827 جودوکار از 133 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران امروز در جمهوری آذربایجان آغاز شد.
این رقابت های جهانی از امروز تا پنجم مهر در باکو برگزار می شود. تیم ایران هم با سه جودوکار «محمد محمدی بریمانلو» در وزن منهای 73 کیلوگرم، «سعید ملایی» در منهای 81 و «جواد محجوب» در وزن به اضافه 100 کیلوگرم، با هدایت «محمد منصوری» در این رقابت های جهانی حضور یافته است.
سرمربی تیم ملی جودوی کشورمان با اشاره به آمادگی ورزشکاران ایرانی در این رقابتها با توجه به حضورشان در مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: امیدوارم در این مسابقات هم جودوکاران ایرانی آماده تر از جاکارتا که دو مدال خوب کسب کردند بتوانند خوب ظاهر شوند.
روز شنبه 31 شهریور «محمد محمدی بریمانلو» در وزن منهای 73 کیلوگرم به عنوان اولین نماینده کشورمان به مصاف حریفی از کره شمالی می رود و روز یکشنبه «سعید ملایی» در وزن منهای 81 کیلو گرم پس از استراحت در گام نخست به مصاف نماینده کانادا و در صورت پیروزی به مصاف حریفانی از کنگو و ایسلند خواهد رفت.
چهارشنبه 4 مهر «جواد محجوب» در وزن به اضافه 100 کیلوگرم در گام اول استراحت دارد و در دور دوم با حریفانی از اکوادور و تاجیکستان رقابت می کند.
این رقابت ها دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی جودو، به منظور کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است.
براساس جدول زمان بندی، رقابت های جهانی جودو هر روز ساعت 10 به وقت محلی باکو و مسابقات برای کسب مدال ساعت 16 بعدازظهر آغاز می شود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2636974" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2232790/2636974?width=340&height=240"></script></div>

مصاحبه شونده اول: محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو
مصاحبه شونده دوم: سعید ملایی عضو تیم ملی جودو

نظر شما