شناسهٔ خبر: 28216509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دی فرانچسکو: اگر هوادار رئال مادرید بودم، رفتن رونالدو زیاد نگرانم نمی‌کرد

مهدی آزادی

دی فرانچسکو قبول دارد که مادرید سزاوارانه و با یک نمایش معرکه رم را برد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی رم به تمجید از کیفیت بالای رئال مادرید پرداخت.

گلادیاتورها که پس از تغییرات فراوان در نقل و انتقالات تابستانی، فصل جدید را اصلا خوب شروع نکرده‌اند، شب گذشته در مصاف با مدافع عنوان قهرمانی اروپا تقریبا حرفی برای گفتن نداشتند و با سه گل بازی را واگذار کردند. رئالِ لوپتگی نمایش فوق العاده‌ای در فاز تهاجمی داشت و بازی دلپذیری ارائه کرد.

به گزارش مارکا، دی فرانچسکو پس از بازی درباره رئال مادرید گفت:

شانس نخست قهرمانی رئال مادرید است. تیمی که امشب هم از نقطه نظرات زیادی کیفیت بالایش را نشان داد. باید به اندازه قابل توجهی پیشرفت کنیم. این طور به نظر می‌رسید که بازی مساوی می‌شود اما این اتفاق رخ نداد چون مادرید تیم معرکه‌ای دارد.

توپ طلا و مودریچ؟ هواداران رئال مادرید می‌خواهند این جایزه به یکی از بازیکنان این تیم برسد. به نظرم مودریچ با توجه به کاری که با مادرید انجام داد و عملکردش در جام جهانی که فوق العاده بود، لایق این جایزه است. به جز جام جهانی، او در مادرید همیشه مهره‌ای کلیدی و تاثیرگذار بوده اما در رئال بازیکنان زیادی هستند که شایستگی دریافت توپ طلا را دارند.

انتظار یک مادرید ترسناک را داشتم. به خصوص که آنها در بازی‌های قبلی هم عالی کار کرده بودند. اگر اشتباه نکنم، 6 بازیکن از این تیم در تیم ملی اسپانیا بازی می‌کنند. اگر هوادار رئال مادرید بودم، رفتن رونالدو زیاد نگرانم نمی‌کرد. رونالدو قهرمانی فوق العاده است اما قهرمانان زیادی در مادرید حضور دارند که شایسته تمجید هستند.

نظر شما