شناسهٔ خبر: 28215044 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات گرندپری تکواندو 2018؛

نماینده ایران از قهرمان تکواندو آسیا شکست خورد

تهران- ایرنا- «آرمین هادی‌پور» تکواندوکار وزن اول ایران با واگذاری نتیجه برابر نماینده کره‌جنوبی که قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2018 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از دیروز (چهارشنبه) در شهر تائویوان چین تایپه آغاز شده است.
امروز و در روز دوم، مبارزات وزن منهای 58 کیلوگرم مردان برگزار شد و هادی پور در نخستین دیدار «آنتونیو فلسا» از ایتالیا را با نتیجه 17 بر 11 از پیش رو برداشت اما در گام دوم و برابر «جون جانگ» کره‌ای قهرمان آسیا و نایب قهرمان گرنداِسلم نتیجه را 12 بر 7 واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.
روز گذشته میرهاشم حسینی موفق شد مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را کسب کند و ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی از کسب مدال بازماندند. فردا (جمعه) و در روز پایانی نیز مهدی خدابخشی نماینده کشورمان است که در اولین دیدار به مصاف «صالح الشراباتی» از اردن دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018 و نقره قهرمانی آسیا 2018 می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار پرتغال و کره‌جنوبی مبارزه می‌کند.
هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.
این رقابت ها در سطح G4 برگزار می شود و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.
ورزشی ** 2024 ** 1418

برچسب‌ها:

نظر شما