شناسهٔ خبر: 28210966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

امری: در بازی با ورسکلا تغییرات زیادی در ترکیب خواهیم داشت

محمدحسن خدادوستان

سرمربی آرسنال در نشست خبری پیش از بازی با ورسکلا در لیگ اروپا، در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اونای امری، سرمربی آرسنال پیش از بازی تیمش با ورسکلا در لیگ اروپا در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه آرسنال، مربی اسپانیایی توپچی ها گفت:

برای من در هر بازی و هر لحظه، مهم ترین چیز ارائه بهترین بازی توسط بازیکنان است. ما در فصل جاری در 4 جام به رقابت خواهیم پرداخت، فردا در لیگ اروپا، یکشنبه در لیگ و سپس در ادامه هفته در جام اتحادیه بازی خواهیم کرد و از چند ماه دیگر در جام حذفی هم حضور خواهیم داشت. من برای همه بازیکنانم یک چیز را می خواهم زیرا همه بازی ها مهم است، از بهترین 11 نفر ممکن برای بازی فردا استفاده می کنم چرا که تیم باید از لحاظ تاکتیکی و فردی پیشرفت کند.

همان چیزی که به بازیکنانم گفته ام را به شما نیز می گویم. مهم ترین جام برای ما لیگ برتر است چرا که در مورد آن مسئولیت بیشتری نسبت به بقیه داریم. 38 بازی در لیگ داریم پس این جام از بقیه جام ها مهم تر است، اما سایر جام ها نیز برای ما اهمیت خاص خود را دارند. حالا تمرکز ما این است که به تماشاگران در اولین بازی اروپاییمان، یک بازی بسیار خوب را نشان دهیم. ما برای همه بازی ها هیجان زده هستیم و این هیجان را بازیکنان باید در ورزشگاه خودی به هواداران هم منتقل کنند. فردا تغییرات زیادی در ترکیب داریم تا بتوانیم به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی دارند، وقت خودنمایی دهیم و همینطور برای بازی یکشنبه نیز بازیکنان مهم تری را در دسترس داشته باشیم.

وی در مورد این که آیا دوست دارد دوباره لیگ اروپا را بگیرد یا خیر، گفت: 

بله البته، ما برای همه جام ها ارزش قائلیم. آرسنال در سال 2000 به فینال این جام رسید اما نبرد و در سال 2006 هم در فینال لیگ قهرمانان شکست خورد. بلندپروازی در زندگی ورزشی من برای پیشرفت نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است و می خواهم افتخارات فردی و تیمی بیشتری را کسب کنم. برای همه جام ها تلاش خواهیم کرد.

امری در مورد خروج ایوان گازیدیس از آرسنال افزود:

سه ماه اول با ایوان برای من بسیار مهم بود چرا که او یک مرد بزرگ و حرفه ای است. ما رابطه نزدیکی در این سه ماه داشتیم و در مورد مربیگری، فوتبال و این که چه مسئولیت بزرگی در آرسنال داریم دائما صحبت می کردیم. تصمیم او شخصی است و به آن احترام می گذارم اما می دانم که جایگزین های ایوان، بهترین ها برای قبول مسئولیت باشگاه هستند.

نظر شما