شناسهٔ خبر: 28208471 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

اطلاعاتی از اولین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 4 منتشر شد

به تازگی جزئیات و اطلاعات اولین بسته الحاقی بازی مورد انتظار Forza Horizon 4 منتشر شده است که محتویات جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
اطلاعاتی از اولین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 4 منتشر شد

به تازگی جزئیات و اطلاعات اولین بسته الحاقی بازی مورد انتظار Forza Horizon 4 منتشر شده است که محتویات جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد.

تا کمتر از یک ماه دیگر، شاهد عرضه یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری در سبک اتومبیل‌رانی یعنی بازی Forza Horizon 4 خواهیم بود که به عنوان یکی از برگ برنده‌های بزرگ شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود. همچنین نسخه‌های قبلی این مجموعه پرطرفدار، تواستند نمرات بالا و فوق العاده را کسب کنند تا سری Forza Horizon به یکی از عناوین موفق صنعت بازی بازی‌های ویدئویی تبدیل شود.

حال ما با جدیدترین نسخه این سری یعنی Forza Horizon 4 رو به رو هستیم. اگر اخبار اخیر این بازی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که این بازی نسبت به نسخه‌های گذشته علاوه بر پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جدید، از لحاظ محتوا نیز به تکامل بیشتری دست پیدا کرده و محتویات زیادی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. بدون شک یکی از محتویاتی که می‌تواند طرفداران را خوشحال کند، میزان و تنوع اتومبیل‌های موجود در بازی است که هریک در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند که انتظار می‌رود استودیو سازنده بازی یعنی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) این کار را به بهترین نحو ممکن انجام داده باشد.

حال وجود بسته‌های الحاقی و محتویات اضافه نیز، می‌تواند هرچه بهتر به تکامل محتویات بازی بهبود ببخشد و سازندگان بازی، اطلاعاتی از اولین بسته الحاقی بازی منتشر کرده‌اند. این بسته الحاقی، تعدادی اتومبیل جدید را با خود همراه دارد که حال و هوای اتومبیل‌های سری بازی جیمز باند (James Bond) را به بازی اضافه می‌کند. این اتومبیل‌ها با طراحی‌های خاطرانگیز و زیبا در بازی پیاده‌سازی شده و می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

لیست اوتمبیل‌های موجود در اولین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 4:

  • ۱۹۶۴ Aston Martin DB5 inspired by Goldfinger (1964), Thunderball (1965), GoldenEye (1995), Skyfall (2012) and Spectre (2015)
  • ۱۹۶۹ Aston Martin DBS from On Her Majesty’s Secret Service (1969)
  • ۱۹۷۴ AMC Hornet X Hatchback from The Man With the Golden Gun (1974)
  • ۱۹۷۷ Lotus Esprit S1 from The Spy Who Loved Me (1977)
  • ۱۹۸۱ Citroën 2CV6 from For Your Eyes Only (1981)
  • ۱۹۸۶ Aston Martin V8 from The Living Daylights (1987)
  • ۱۹۹۹ BMW Z8 from The World is Not Enough (1999)
  • ۲۰۰۸ Aston Martin DBS from Quantum of Solace (2008)
  • ۲۰۱۰ Jaguar C-X75 from Spectre (2015)
  • ۲۰۱۵ Aston Martin DB10 from Spectre (2015)

اگر قصد دارید تا به طور مستقیم با طراحی‌های منحصر به فرد این اتومبیل‌ها آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود تا تریلر جدید منتشر شده با محوریت بسته الحاقی جدید بازی را در انتهای مطلب تماشا کنید. این تریلر جدید با زمان ۱ دقیقه ۴۰ ثانیه، می‌تواند به طور خلاصه نمایشی کوتاه از این اتومبیل‌ها داشته باشد. اولین بسته الحاقی بازی، هم‌زمان با فعال شدن قابلیت پیش‌دانلود بازی در تاریخ ۶ مهر ماه سال ۱۳۹۷ (۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۸) قابل دریافت خواهد بود. همچنین نسخه کامل بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۱۰ مهر ماه سال ۱۳۹۷ ( ۲ اکتبر سال ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. همچنین دارندگان نسخه ویژه Ultimate Edition بازی می‌توانند در روز اول انتشار، به محتویات بسته الحاقی مذکور دسترسی داشته باشند.

تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 با موضوع محتویات اولین بسته الحاقی:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با محتویات، تغییرات، ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و تمامی موارد تازه اضافه شده در بازی Forza Horizon 4، مصاحبه جدید با سازندگان آن را از اینجا مطالعه کنید که توسط مهرداد میرشاهی گردآوری شده است.

نظر شما