شناسهٔ خبر: 28196214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تربیت صنعتگران جوان برای ارتقا صنایع دستی استان کرمانشاه

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: با ورود نیرو‌های جوان آموزش دیده به حوزه صنایع دستی استان، تا چند سال آینده شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

تربیت صنعتگران جوان برای ارتقا صنایع دستی استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  پروانه حیدری  با بیان اینکه صنایع دستی کرمانشاه نیازمند ورود نیروهای جوان، خلاق و آموزش دیده است، اظهار کرد: در این راستا در تلاشیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان به تربیت نیروهای ماهر در هنرستانهای کار و دانش استان بپردازیم و  مقرر شد امسال در برخی از رشته های صنایع دستی که بازار کار دارند، جذب دانش آموز در مدارس کار و دانش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این آموزش ها جزو واحد درسی دانش آموزان محسوب می شود، گفت: پس از پایان دوره های آموزش، مدرک دیپلم رشته های صنایع دستی این دانش آموزان نیز با نظارت ما و آموزش و پرورش صادر می شود.

حیدری نتیجه این همکاری را ارتقاء سطح صنایع دستی استان دانست و افزود: نیروهای جوان به دلیل خلاقیتی که دارند، با حفظ اصالت‌ها، فرهنگ ها و سنت ها به نوآوری و کاربردی کردن صنایع دستی استان کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/ز

تربیت نیروهای ماهر در هنرستانهای کار و دانش

نظر شما