شناسهٔ خبر: 28193958 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حضور تمامی اعضا برگزار شد

پنجمین جلسه هیت امنای پژوهشسرای دانش آموزی خیام مدیریت آموزش و پرورش اهر

پنجمین جلسه هیت امنای پژوهشسرای دانش آموزی خیام مدیریت آموزش و پرورش اهر پیش از ظهر امروز در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش اهر، پنجمین جلسه هیت امنای پژوهشسرای دانش آموزی خیام مدیریت آموزش و پرورش اهر با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در راستای اجرای اساسنامه جدید پژوهشسراهای دانش آموزی مصوب نهصد و سی و دومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، آخرین و پنجمین جلسه هیأت امنای پژوهشسرای دانش آموزی خیام اهر در سال تحصیلی 97-96 با حضور اکثریت اعضا راس ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخه 26/6/97 در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش اهر با محوریت تصویب بررسی و تصویب برنامه عملیاتی سالانه پژوهشسرا در سال تحصیلی 98-97 ، آشنایی با اساسنامه و وظایف و اختیارات هیأت امنا و ارائه گزارش از اقدامات انجام گرفته در سال تحصیلی گذشته و همچنین بررسی و ارائه راهکار برای مشکلات پژوهشسرا از جمله: شیوه تامین نیروی انسانی، تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی، فضای مناسب و ... برگزار گردید.

رمضان پور، مدیر آموزش و پرورش اهر در این نشست با تقدیر از دبیران و کادر پژوهسرای خیام در کسب رتبه برتری کشوری و رتبه اول استانی پژوهشسرها، با بیان اهمیت جایگاه پژوهشسرا در جهت هدایت صحیح استعدادهای دانش آموزان گفت: با عنایت به رسالت آموزش و پرورش در زمینه شناسایی و شکوفایی استعدادها و ارتقای شایستگی های دانش آموزان و در راستای اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند راهبری کشور در امور نخبگان، پژوهشسرای دانش آموزی در شهرستان اهر فعالیت می کند.


شربتی معاون آموزش متوسطه و اکبری مدیر پژوهشسرا گزارشی از افتخارات، فعالیتها و مسائل و مشکلات پژوهشسرا ارائه نموند. در ادامه جلسه نیز هر یک از اعضای هیات امنای پژوهش سرا (نماینده تام الاختیار فرماندار شهرستان، معاون شهردار، معاون آموزش متوسطه، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان، صاحبنظران پژوهشی(علوم انسانی، پایه و فنی و مهندسی)، نماینده اولیای دانش آموزان عضو پژوهشسرای خیام، نماینده معلمان راهنمای پژوهنده منطقه) به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

                                                          

                                                                 

نظر شما