شناسهٔ خبر: 28188036 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رزمایش هفته دفاع مقدس در غرب کرج برگزار می‌شود

R41451/P1494/S6,50/CT11

فرمانده سپاه البرز گفت: رزمایش هفته دفاع مقدس در غرب کرج و در حصارک بالا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار سید یوسف مولایی  ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات کانون شهیدان بیگی برگرار شد، اظهار  داشت: این ایام، ایام  مبارکی برای ملت ایران که اسطوره مقاومت و پایداری هستند، است.

وی با  بیان اینکه ملت ایران به تنهایی در مقابل صدام ایستاد  در حالی که دشمن فکر می‌کرد در زمان یک‌ ماهه می‌تواند خوزستان را فتح کند، افزود: اگر امروز هفته دفاع مقدس را برپا می‌کنیم در واقع هفته‌ای است که با دفاع در برابر دشمن به همت مردم ایران ایستادگی کردیم و هشت سال دشمن نتوانست حتی میلیمتری از خاک کشور مان  را فتح کند.

مولایی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس  روز سلحشوری نامگذاری شده است، عنوان کرد: ما در عرصه‌های  مختلف رتبه‌های بالا راکسب کرده‌ایم  وبه کمک نیروی نظامی در حوزه‌های موشکی، برتر هستیم.

وی با بیان  اینکه  دشمن اذعان کرده است که نمی خواهیم جشن 40 سالگی انقلاب را ببینیم و در این زمینه در حال تلاش و برنامه‌ریزی است و این مهم را نیز علنا اعلام کرده است، تصریح  کرد: در کنگره شهدا بیش از 5 هزار یتیم  هر کدام ‌با نام یک ‌شهید مورد حمایت و سرپرستی مردم قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه رزمایش هفته دفاع مقدس در غرب کرج و در حصارک بالا و از 31 شهریورماه برگزار و از 9 صبح آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در کشور 36 هزار دانش آموز شهید داریم که خود اسطوره‌های جنگ و شهادت هستند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما