شناسهٔ خبر: 28142196 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

از وزير شکايت کرديم تا درس عبرتي براي بقيه شود!

مربي سابق تيم نفت تهران و حال حاضر سپيدرود رشت اعلام کرد از شخص وزير نفت و مسئولين شرکت ملي نفت ايران بابت طلبشان از باشگاه نفت تهران به قوه قضاييه شکايت کرده و منتظر صدور راي دادگاه هستند.

صاحب‌خبر -

محسن سيدي مربي دروازه‌بانان تيم سپيدرود رشت در خصوص روند مثبت اين تيم بعد از بازگشت دوباره علي کريمي گفت:


مي‌توانم بگويم که بيشترين بحث مربوط به مسائل رواني است. شما وقتي تغييرات مثبتي ايجاد مي‌کنيد در نهايت باعث مي‌شود که نتيجه خوبي هم کسب کنيد. ما هم وقت کافي نداشتيم و شناخت علي کريمي از تيم باعث شد که در بازي با صنعت نفت و ملوان علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه، نتايج خوبي هم به دست آوريم. به هر حال آقاي کريمي آدم تاثيرگذاري است و اين ويژگي مي‌تواند مورد توجه بازيکنان واقع شود به خصوص در فوتبال الان که بحث اعتماد سازي بسيار ضعيف بوده اما اين قضيه در تيم سپيدرود برعکس است و بازيکنان و کادرفني اعتماد متقابلي نسبت به يکديگر دارند و همين باعث مي‌شود جو خوبي در تيم به وجود آيد.


مربي سپيدرود در رابطه با نيمکت نشيني ايمان صادقي مقابل ملوان بعد از درخششي که در ليگ برتر داشت گفت:


ما در همه پست‌هاي خود بازيکنان جواني داريم که موجوديت سپيدرود را تشکيل مي‌دهند. کادرفني ما مي‌داند که راه طولاني تا پايان ليگ وجود دارد و به همين دليل ما بايد از همه بازيکنان خود استفاده کنيم. صادقي هم در ليگ برتر نمايش بسيار مدرن و کلاسيکي داشت اما ما براي اينکه بتوانيم اعتماد به نفس ملکي را بالا ببريم بايد او را مقابل ملوان بازي مي‌داديم که همينطور هم شد و او نمايش خيلي خوبي از خود نشان داد. صادقي هم با يک برخورد خيلي حرفه‌اي تصميم کادرفني را قبول کرد و با اين موضوع مشکلي نداشت. به دليل اين که در تيم ما اول از همه صداقت و بعد از آن رفاقت و در درجه سوم رقابت اهميت دارد و خيلي خوشحاليم با توجه به اين موضوع انرژي مثبتي در سپيدرود به وجود آمده است.


سيدي شرايط کلي سپيدرود بعد از تغيير مالکيت باشگاه را اينگونه بيان کرد:


من به عنوان يک رشتي خيلي خوشحالم که اين اتفاق افتاد و کارگروه و مالک جديد، سپيدرود را در اختيار گرفتند و علي کريمي به اين تيم بازگشت. اگر اين واقعيت رخ نمي‌داد با توجه به شرايط بحراني که وجود داشت سپيدرود نابود مي‌شد و حتي در دسته‌هاي پايين‌تر هم نام و نشاني از او پيدا نمي‌کرديم. از مسئولين هم توقع مي‌رود از مالکين جديد حمايت کرده و امکانات لازم را در اختيار آن‌ها قرار دهند. اما نکته ضروري اين است که در زمان پيروزي، برد به دست آمده براي همه است اما در زمان شکست بايد طرفداران هم صبور باشند و همه در کنار هم پشت تيم بمانند و از آن حمايت کنند.


مربي سابق نفت تهران درباره طلبش از اين باشگاه منحل شده گفت:


من به همراه آقاي غلام حسنوي عليه وزير نفت، شرکت ملي نفت ايران و اعضاي کميته انتقال به قوه قضاييه شکايت کرديم و به زودي راي آن‌ها اعلام خواهد شد تا درس عبرتي بشود براي کساني که بدون توجه به زندگي افراد قرارداد الکي امضا کرده و مشکلات فراواني ايجاد مي‌کنند. ما به کميته انضباطي و تعيين وضعيت رفتيم اما هيچ تصميمي به نفع ما گرفته نشد و از سر اجبار شکايت خود را به قوه قضاييه برديم.

نظر شما