شناسهٔ خبر: 28131781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر کرمان + مصاحبه

خبرگزاری صداوسیما

گردهمایی سالانه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان امروز به میزبانی اصناف کرمان برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان ، نماینده ولی فقیه در استان در این همایش با اشاره به شرایط حساس موجود در کشور گفتگردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر کرمان: دشمنان ایران اسلامی 15 سال است جنگ اقتصادی خود علیه ملت ایران را آغاز کرد و این روزها حلقه محاصره خود را تنگ تر کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی از اصناف و بازاریان به عنوان افسران خط مقدم این جنگ اقتصادی نام برد و افزود: دشمن این روزها در کنار جنگ اقتصادی جنگ روانی گسترده ای نیز به راه انداخته تا در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کند.
امام جمعه کرمان حضور به موقع و توام با مسئولیت شناسی اصناف در مقطع حساس را خنثی کننده نقشه های دشمن دانست و افزود: با همراهی و همدلی مردم ، اصناف و مسئولان می توانیم از این جنگ اقتصادی نیز با سر بلندی و پیروزی بیرون بیاییم.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی نیز با بیان اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: در مکتب اسلام بی تفاوتی افراد یک جامعه آفت است.
وی راستگویی، ادای امانت ، خوش خلقی و پاکدامنی را ویژگی های مومنان واقعی دانست و افزود: اصناف و بازاریان به عنوان امانتداران مردم با عمل به امر به معروف و نهی از منکر نقش ارزشمندی در هدایت و کمال جامعه دارند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2619015" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2229395/2619015?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما