شناسهٔ خبر: 28085101 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گری نویل: به نظرم منچستریونایتد سوم یا چهارم می شود؛ پایان مورینیو؟ این حرف را در مورد فرگوسن هم می زدند

میلاد وفادار

نویل در مصاحبه ای بلند بالا با تایمز، به پیشبینی رتبه یونایتد در پایان فصل، آینده پوگبا و مورینیو پرداخته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از دید گری نویل، منچستریونایتد در حال حاضر فرم یک تیم قهرمان را ندارد.

به گزارش تایمز، یونایتد در چهار بازی ابتدایی خود در فصل جدید، دو پیروزی و دو شکست را تجربه کرده است. از دید نویل هنوز بخت قهرمانی شیاطین سرخ به صفر نرسیده است ولی اگر آن ها به دنبال چنین هدفی هستند باید تغییراتی در سبک بازی تیم، کادر بازیکنان و ذهنیت خود داشته باشند.

هنوز امیدوارم که به شکلی، بیش از هر چیزی با توجه به ذهنیت شان بتوانند بر چالشی که واقعا خیلی ها را از پا در می آورد، غلبه کنند. اگر بتوانند تا ژانویه در کورس بمانند و آنگاه یکی-دو مدافع به تیم شان اضافه کنند، شاید شانسی داشته باشند ولی من به این موضوع شک دارم. فکر می کنم یونایتد سوم یا چهارم خواهد شد. چه حرفم را باور کنید یا نه، بازی با تاتنهام و مشخصا چهل دقیقه ابتدایی آن را پسندیدم. بازی با برنلی را هم تماشا کردم و به نظرم خیلی خوب بود. امیدوارم توانسته باشند ورق را برگردانند. 

او همچنین توصیه ای برای پوگبا داشت. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر انتقال این بازیکن به بارسلونا شکل گرفتند و حتی خود او صریحا در این باره حرف زد؛ اقدامی که نویل آن را در شأن یک ورزشکار حرفه ای نمی داند.

او بازیکن مستعدی است ولی من می خواهم تا شاهد ثبات و قدرت رهبری بیشتری از او باشم. به عنوان یک طرفدار، بخشی از وجودم باور دارد که کسی بزرگ تر از باشگاه نیست و من به افرادی که سر و گوش شان می جنبد، علاقه ای ندارم. به نظرم مالک باشگاه باید همان کاری را کند که در حال حاضر می کند و بگوید که او فروشی نیست. آن ها باید از دارایی شان محافظت کنند اما شاید مخفیانه به دنبال معامله ای باشند تا بتوانند 90 میلیون پوندشان را پس بگیرند. اگر هنوز در رختکن تیم حضور داشتم و قرار بود توصیه ای به او داشته باشم، این بود که: «پل، مشخص است که می خواهی جای دیگری بازی کنی ولی حرفه ای باش. نگذار همانند یک آدم یاغی یا پولکی به نظر برسی. نیازی به انجام این کارها نیست.» پس از چهار جنبه می توان به این موضوع نگاه کرد: به عنوان یک کارشناس، مالک، یک طرفدار یا یک نصحیت شخصی.

 به باور کاپیتان اسبق منچستریونایتد، ژوزه مورینیو تمام نشده است و هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد. 

همیشه چیزی که تونی آدامز در یورو 96 به من گفت را به خاطر دارم و این گفته همواره در طول زندگی حرفه ای من، همراهم بوده است. از او در مورد بدترین اشتباه پرسیدم و او گفت: «گری، اگر به اندازه کافی در در فوتبال باشی، با گل خوردن ها و اشتباهاتت لحظات سخت را خواهی شناخت؛ زمانی که همه علیه تو حرف می زنند. انتظار این مسئله را داشته باش.» حتی زمانی که به فاصله سال های 2003 تا 2006 قهرمان لیگ نشدیم، مردم می گفتند سر الکس فرگوسن به آخر رسیده است و این پایان یک دوره خواهد بود. به نظرم ژوزه مربی معرکه ای است. در یک دوره 25 ساله، مربیان جوانی از راه می رسند و مردم این سوال را مطرح می کنند که آیا شما فرد موفقی نیستید. او دوران سخت تری را تجربه می کند اما آیا تمام شده است؟ عمیقا فکر می کنم که این عقیده مزخرف است.

نظر شما