شناسهٔ خبر: 28083424 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| هوگو یوریس چند هفته دیگر خانه‌نشین می‌ماند

R1015163/P1435/S3,1410/CT10

فوتبال جهان – هوگو یوریس به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تا چند هفته دیگر تاتنهام را همراهی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هوگو یوریس دروازه‌بان تیم فوتبال تاتنهام به دلیل مصدومیت از ناحیه ران نمی‌تواند در چند بازی بعدی این تیم به میدان برود.

طبق اعلام توئیتر باشگاه تاتنهام، یوریس به دلیل مصدومیت از ناحیه ران چند هفته‌ای خانه نشین است، این در حالیست که این سنگربان 31 ساله بازی قبلی تیمش مقابل واتفورد و هر دو بازی تیم ملی فرانسه در هفته بازی‌های ملی را از دست داد.

یوریس که اخیراً به دلیل رانندگی پس از مصرف مشروبات الکلی 50 هزار پوند جریمه و 20 ماه از رانندگی محروم شده است، در حالی از همراهی تاتنهام باز مانده است که شنبه هفته آینده تیمش به مصاف لیورپول می‌رود.

در همین حال مائوریسیو پوچتینو با تأیید این خبر از مصدومیت دیگر بازیکن تیمش دله آله خبر داد و گفت: آلی کمی بدشانس است چون او بعد از 20 دقیقه بازی مقابل اسپانیا دچار مصدومیتی جزئی شد. ما ناراحتیم چون نبود او را در بازی مقابل لیورپول احساس خواهیم کرد، همینطور برای بازی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اما این مسئله مهمی نیست. یوریس هم باید معاینه دیگری از پایش صورت بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود. امیدوارم که حالش خوب باشد و خیلی زود مانند دله آلی دوباره به جمع ما برگردد.

انتهای پیام/

نظر شما