شناسهٔ خبر: 28046252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

اسپانيا 6_0 کرواسي؛ تحقير نايب قهرمان جهان توسط لاروخا

اختصاصي | تيم ملي اسپانيا در شبي به ياد ماندني نايب قهرمان جهان را 6 گل بدرقه کرد.

صاحب‌خبر -

در ادامه رقابت هاي ليگ ملت هاي اروپا سطح A  در گروه 4 دو تيم اسپانيا و کرواسي  رو در روي يک ديگر قرار گرفتند که اين ديدار با برتري پر گل لاروخا به پايان رسيد.
 

ترکيب اسپانيا:

دخه آ، کارواخال، ناچو، بوسکتسف نيگوئز، رودريگو، راموس، گايا، آسنسيو،‌ کابايوس و ايسکو

ترکيب کرواسي:

کالينيچ، ورساليکو، پرشيچ، ميتروويچ، راکيتيچ، کواچيچ، مودريچ، بروزوويچ، سانتيني، ويدا و پيواريچ

اين ديدار که بين موفق ترين و ضعيف ترين تيم هاي قاره اروپا در جام جهاني برگزار ي شود از اهميت بالايي در بينطرفداران فوتبال برخوردار بود، دقايق ابتدايي بازي دو تيم حملات خطرتناکي را روي دروازه هاي يک ديگر ترتيب مي دادند تا اين که در دقيقه 23 ارسال زيباي کارواخال با ضربه سر ديدني سائول همراه شد تا گل اول بازي به ثمر برسد.

 

 




موتور لاروخا با گل سائول راه افتاد و دقايقي بعد آسنسيو با شوتي ديدني براي دومين بار دورازه نايب قهرمان جهان را باز کرد، اما اين پايان ماجراجويي جوان مادريدي ها در اين ديدار نبود، آسنسيو لحظاتي پس از گل اول يک بار ديگر شانس خود را براي زدن گل امتحان کرد که با خوش اقبالي او توپ پس از برخورد با تير و کالينيچ دروازه بان کرواسي درون دروازه جاي گرفت تا نيمه اول با نتيجه قاطع 3_0 به پايان برسد.

 

 

 

 

 




با آغاز نيمه دوم رودريگو همانند سائول در دومين بازي پايپي تيم ملي کشورش گلزني کرد تا خيال خواداران حاضر در استاديوم لالرو شهر الچه از پيروزي در اين ديدار راحت شود.

 

 



اما اين چهار گل پايان ماجراجويي لاروخا در اين ديدار نبود و آن ها دو بار ديگر توسط راموس و ايسکو دروازه شاگردان داليچ را بازکردند تا نايب قهرمان دنيا يکي از بدترين شکست هاي خود را متقبل شود.

 

 



در پايان بازي امشب تيم ملي اسپانيا با 6 امتياز و تفاضل گل فوق العاده 7 در صدر جدول جاي دارد و انگليس با تفاضل -1 و کرواسي -6 در جايگاه هاي دوم و سوم قرار دارند.

 


در پايان اين ديدار هواداران اسپانيايي به شدت لوييز انريکه سرمربي خود را به شدت مورد تشويق قرار دادند.

نظر شما