شناسهٔ خبر: 27993224 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنامه حضور اقشار مختلف آذربایجان شرقی در اردوهای راهیان نور

مسئول گردشگری، اردویی راهیان‌نور سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت:از ابتدای مهر ماه ۲۳ هزار دانش‌آموز مدارس استان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمدعلی ریحانی‌خواه مسئول گردشگری، اردویی راهیان‌نور سپاه عاشورا بیان کرد: تابستان امسال ۶۰۰۰ نفر از مردم آذربایجان‌شرقی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند. اردوهای راهیان‌نور برای بازدید اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی که از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

ریحانی‌خواه گفت: کاروان‌های راهیان‌نور شمال‌غرب با حضور در یادمان‌های ارومیه، تمرچین، شهید امینی و شهید بروجردی بازدید و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنند. این اردوها به مدت دو روز برگزار و در کنار بازدیدها برنامه‌ها و رزمایش‌های فرهنگی برای شرکت‌کنندگان در این اردو ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با پایان اردوهای راهیان نور اقشار مردمی اردوهای دانش‌آموزی استان آغازخواهد شد افزود: از ابتدای مهر ماه ۲۳ هزار دانش‌آموز مدارس استان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب اعزام می‌شوند. دی‌ماه امسال نیز ۴۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام خواهند شد.

ریحانی‌خواه یادآور شد: با پایان یافتن اردوهای دانش‌آموزی اردوهای دانشجویی از ابتدای اسفندماه آغاز و نزدیک به ۵۰۰۰ دانشجو نیز به راهیان نور جنوب اعزام خواهند شد. در آستانه نوروز نیز نزدیک به ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

نظر شما