شناسهٔ خبر: 27783526 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از خودزنی عجیب ورزشکار ایرانی در اندونزی تا تکذیب خبر بازداشت دختر وزیر سابق/ پربازدیدهای ۸ شهریور

فرهنگ > رسانه - امروز، پنجشنبه هشتم شهریور، اخبار جلسه دیروز رهبری با هیئت دولت همچنان در صدر مطالب قرار داشتند. تکذیب خبر بازداشت دختر وزیر سابق، تقاضای دو کشور اروپایی برای جذب نیروی کار ایرانی و کاهش قیمت به کوری چشم ترامپ هم دیگر اخبار پربازدید بودند.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاست، جلسه فوری هیئت دولت با رهبری؛ از شایعه تا واقعیت مورد توجه قرار گرفت. در ادامه کاربران خواستند بدانند نوه شهید رجایی در قرچک چه می‌کند؟  ذوالنور هم از رضایت مردم از پرونده سوال از رییس‌جمهور در مجلس خبر داد. 

در سرویس اقتصاد، خبر رسید ۲ کشور اروپایی طالب نیروی کار ایران شدند! همچنین بسیاری خواستند بدانند دهه هفتادی‌ها در بازار کار چه وضعیتی دارند؟ کاربران زیادی هم به خبری با تیتر تحریم نفت ایران اوپک را به دردسر انداخت، علاقه‌مند شدند.

در سرویس فرهنگ، سانسور خنده‌دار فیلم مصطفی کیایی در تلویزیون، لبخند بر لبان مخاطبانش نشاند. مجازات هکری که عکس‌های خصوصی زنان بازیگر را منتشر کرد هم پربازدید شد. دزد و پلیس بازی جرج کلونی و جنیفر لوپز، دیگر خبر پربازدید بود. 

در سرویس جامعه، کاهش قیمت به کوری چشم ترامپ! نگاه ها را به خود جلب کرد. سرقت عجیب از بانکی در شهرکرد هم خبرساز شد. در ادامه، تکذیب خبر بازداشت دختر وزیر سابق، کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، واکنش ظریف به تهدید اتمی نتانیاهو علیه ایران مورد توجه قرار گرفت. پایان جدال چند روزه واشنگتن و تهران در لاهه هم پربازدید شد. در ادامه، راز محبوبیت پوتین فاش شد!

در سرویس ورزش، خودزنی احمقانه کوراش کار ایرانی، باعث شگفتی مخاطبان شد. تصویر احساسیِ پسر طلایی ورزش ایران در آغوش پدر هم بسیار دیده شد. در ادامه، شفر روی دیگر فوتبال در ایران را دید!

5757 

نظر شما