شناسهٔ خبر: 27776196 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دیوار نمادار و مزایای آن نسبت روش‌های سنتی

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از انواع دیوار هایی که بر اساس تکنولوژی جدید ساخته می شود و توانسته در مدت کمی بسیار مورد توجه قرار بگیرد سیستم دیوار نمادار است. دیوار نمادار یا همان دیوار حصار کاربرد های بسیار زیادی دارد و تقریبا هر جایی که نیاز به ساخت و ساز باشد یکی از مواردی که باید ساخته شود دیوار نمادار است. این دیوار ها هم نقش یک دیوار محوطه را بازی می کنند و هم ظاهر زیبایی دارند و باعق زیباسازی نیز می شوند.

دیوار های حصار سنتی
همواره نیاز به ساخت دیوار های حصار وجود داشته و در گذشته این کار را دیوار های سنگی و ... انجام می دادند. این دیوار ها به هیچ وجه ظاهر زیبا و مناسبی نداشتند و به همین خاطر بعد از ایجاد دیوار باید عملیات نماسازی با استفاده از سیمان یا سنگ صورت می گرفت. گذشته از آن مدت زمان مورد نیاز برای انجام عملیات و ساخت دیوار بسیار طولانی تر بود و هزینه ی تمام شده برای آن نیز بیشتر از روش های جدید بود.

دیوار نمادار و مزایای آن نسبت روش های سنتی

قطعات بتنی نمادار گیوتینی
روش جدیدی که برای ایجاد و ساخت دیوار های محوطه نمادار مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از قطعات بتنی نمادار گیوتینی است. این روش از هر نظر نسبت به روش های سنتی برتری دارد. چه از نظر هزینه ی تمام شده، چه از نظر مدت زمان صرف شده برای انجام پروژه چه از نظر زیبایی و ....

مزیت های دیوار نمادار نسبت به روش سنتی
ساخت دیوار نمادار به روش های امروزی مزیت های فراوانی نسبت به روش های سنتی دارد که در این قسمت به بررسی چند نکته ی پراهمیت آن می پردازیم:

دیوار نمادار و مزایای آن نسبت روش های سنتی

در مجموع با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که بهترین روش برای ایجاد دیوار حصار استفاده از تکنولوژی روز و قطعات بتنی است. شما می توانید جهت استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما به سایت شرکت راه گسترش نامدار مراجعه بفرمایید. شرکت راه گسترش نامدار با بیش از 18 سال تجربه در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع دیوار حائل ، دیوار نمادار، ویلاسازی، پل سازی، خاک مسلح و ... بهترین انتخاب برای اجرای پروژه های شما خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما