شناسهٔ خبر: 27629409 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

استان تهران رتبه نخست توسعه گلخانه ها در کشور را به خود اختصاص داد

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، جلسه شورای مدیریت راهبری به ریاست ذوالفقاری، رییس سازمان و با حضور محرابی از سازمان برنامه و بودجه استان تهران ومعاونین و مدیران ستادی برگزار شد.

 روشنی، مدیر ارزیابی و بازرسی سازمان در ابتدای جلسه ضمن بیان روند قانونی تشکیل این شورا و تعیین نقشه راه گفت: 195 جلسه از سال گذشته تا کنون با این موضوع تشکیل شده که 648 مصوبه را به دنبال داشته است.

محرابی با اشاره به برتری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در جشنواره شهید رجایی گفت: این سازمان هم در شاخص های عمومی و هم در شاخص های اختصاصی تعامل خوبی با سازمان برنامه و بودجه استان تهران داشته است.

وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با عملکرد مناسب خود در سال گذشته رتبه های خوبی را در بین سایر دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی کسب کرد.

 

*استان تهران دارای سه رتبه نخست کشوری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در بخش دیگری از این جلسه اظهار داشت: باتوجه به اینکه سیاست وزارت جهاد کشاورزی در راستای مدیریت مصرف آب دربخش کشاورزی کشور برتوسعه کشت محصولات کم آب برو کاهش سطح زیر کشت اراضی است، استان تهران با تلاش در احداث و نوسازی گلخانه ها رتبه نخست توسعه کشت های گلخانه ای تولید بذر را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: هم چنین در توسعه مکانیزاسیون و جذب منابع اعتباری در این حوزه نیز رتبه های برتر را در کشور داریم.

ذوالفقاری هم چنین خواستار برگزاری جلسات هفتگی با موضوع شورای راهبری شد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب ساختمان این سازمان گفت: نیاز به ساختمانی به روز تر با سرانه فضای مناسب برای کارمندان داریم و برنامه هایی برای ایجاد ساختمانی جدید برای مجموعه در دست اقدام است.

نظر شما