شناسهٔ خبر: 27607959 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت جهاد کشاورزی | لینک خبر

میز خدمت در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مستقر می شود

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، اسمعیل کریم زاده در جلسه استقرار میز خدمت در سازمان با بیان این خبر افزود: هدف از استقرار میز خدمت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمت از اول تیر ماه در دستگاه های اجرایی از طریق میز خدمت خواهد بود؛ ادامه داد: هر بخش سازمان باید نسبت به معرفی کارآمدترین نیرو به میز خدمت اقدام کند و در ادارات تابعه نیز اقدام مشابه نسبت به استقرار میز خدمت صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی نیز در این جلسه با بیان اینکه نیازمند تبیین فرایندها با توجه به تعدد وظایف هستیم، اضافه کرد: میزهای خدمت نظیر پیشخوان های دولت هستند که برای سهولت کار ارباب رجوع تعبیه شده اند.

مسیحا مدنی با بیان اینکه 19 خدمت اصلی و 101 زیر خدمت شناسه دار برای فعالیت میزهای خدمت تعریف شده است، افزود: نیازمند تعریف گردش کار برای فرآیندها و خدمات میز خدمت هستیم.

این مسئول با اعلام اینکه سازمان 750 وظیفه حاکمیتی و تصدی گری برای سازمان جهاد کشاورزی تعریف شده، ادامه داد: کارها باید با صداقت و مطابق قانون توسط نمایندگان تام الاختیار هر قسمت از ادارات سازمان پیش رفته و کاراترین افراد به میز خدمت معرفی شوند.

نظر شما