شناسهٔ خبر: 27587346 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

دست خط در هم پیچیده لوپتگی و رئال مادرید!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | رئال مادرید نه آنقدر بد است که بتوان آن را نقد کرد و نه آن قدر خوب است که بتوان روی به ستایش آورد، تمامی پارامترهای معیارهای سنجش کهکشانی ها با نوسانی عجیب روبرو است.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - رئال مادرید در هفته نخست رقابت های لالیگا اسپانیا در حالی که از حمایت کم هواداران خود برخوردار بود، موفق شد با نتیجه 2_0 ختافه را با گل های گرت بیل و دنی کارواخال شکست دهد تا لوپتگی پس از آن شکست سنکین 4_2 برابر اتلتیکو مادرید در سوپر کاپ اروپا، طعم پیروزی را در رقابت های رسمی با لوس بلانکوس تجربه کرده باشد.

 

در سال های اخیر همواره از سوی رئال مادرید ستاره ای بزرگ در راس ترکیب 11 نفره کهکشانی ها بر حریف و هواداران تحمیل شده بود تا به صورت خودجوش دوئل ستاره اول آنها با دیگر ستارگان هم سطح و تیم های رقیب علاوه بر نبرد تیم ها؛ جذابیتی ویژه را در کنار موفقیت تیمشان به همراه داشته باشد؛ همانند نبرد طولانی و اغوا کننده کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که برای سال ها در نیوکمپ و سانتیاگو برنابئو شور و شوق عجیبی را برپا کرده بود.

 

رئال مادرید و ختافه
رئال مادرید و ختافه

 

در فصل 2018/19  با جدایی کریستیانو رونالدو، رئال مادرید حقیقی بدون ارزش افزوده به نمایش درآمد؛ چرا که به صورت کاملا مشخص در این سال ها رئال مادرید بواسطه جنگ لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، توانسته بود هوادارانی که ستاره پرتغالی را می پسندیدند را پشت سر خود ببینند که در نهایت با خداحافظی او از سانتیاگو برنابئو تعداد چشمگیری از مادریدی ها دچار ریزش شدند تا شاهد کوچشان به تورین و یوونتوس باشیم؛ همانند اتفاقی که شب گذشته بر روی سکو های برنابئو در ذوق می خورد.

 

خولن لوپتگی
خولن لوپتگی

 

لوپتگی در هر خط ستاره ای بزرگ را در اختیار دارد، سرخیو راموس - لوکا مودریچ - گرت بیل، سه بازیکنی هستند که دفاع تا هافبک و حمله می توانند فراتر از حد انتظارات ظاهر شوند؛ اما نبود نام کریستیانو رونالدو تاثیر عجیبی را بر روی روحیه مبارزه طلبی آنها داشته و افزایش سطح انتظارات از آنها برای پر کردن جای خالی رونالدو شرایط را برایشان بسیار پیچیده و سخت کرده است.

 

رئال مادرید
رئال مادرید

 

در این سو لوپتگی با بازی گنگ و نا آشنای خود در رئال مادرید کار را تا حدودی برای هواداران رئال مادرید دشوار کرده که چه موضعی را نسبت به تیم خود انتخاب کنند! مثبت یا منفی؟ اسکلت اصلی رئال مادرید بسیار درهم پیچیده و غیر قابل درک به نظر می رسد، شاید ترکیب رویایی سال های گذشته و بازی صفر تا صد هجومی و یا شاید موفقیت غیر قابل دسترس زیدان در سه فصل گذشته باعث شده تا این سکوت و آرامش به صورت ناخودآگاه در اردوی کهکشانی ها آزار دهنده باشد، هرچه باشد آنها عادت دارند که همیشه در اوج هیاهو ها باشند!

 

رئال مادرید
رئال مادرید

 

شاید لوپتگی و رئال مادرید نیاز به زمان داشته باشند  تا رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز شود و لالیگا تا حدی از این آب و گل روزهای ابتدایی خود خارج شود و هواداران با این پوست اندازی بزرگ کنار بیایند؛ چرا که هنوز هم افسوس هایی بابت از دست دادن زیدان - رونالدو و حتی کواچیچ در جمع مادریدی ها وجود دارد!

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما