شناسهٔ خبر: 27585436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس جدید شورای شهر چمران:

تکمیل پروژه‌های ناتمام اولویت شورای شهر چمران است

بندر ماهشهر- رئیس جدید شورای شهر چمران گفت: اولویت اصلی شورای شهر چمران تکمیل پروژه‌های ناتمام در این شهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجید سلطانی شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر چمران اظهار کرد: شورای پنجم چمران در طول یک سال گذشته با همدلی و اتحاد مثال‌زدنی مشغول خدمت‌رسانی به مردم بود و هیئت رئیسه سابق در این راه زحمات و تلاش‌های فراوانی به خرج دادند.

وی ادامه داد: تمام اعضای شورای شهر به اتفاق اصرار داشتند که هیئت رئیسه سابق در مسند خود باقی مانده و همچنان از تجربیات «صادق صباحی‌مقدم» به عنوان رئیس بهره ببرند اما وی با متانت و مناعت طبع از نامزد شدن برای ریاست مجدد انصراف داد.  ‌

رئیس جدید شورای اسلامی شهر چمران تصریح کرد: یک سال ابتدای عمر شورای شهر دوره بسیار سخت و پرچالش و پرحاشیه‌ای است اما صباحی‌مقدم با کدخدامنشی و تجربه بالا و بدون کم‌ترین حاشیه و به بهترین شکل ممکن مسائل را مدیریت کرد و طی این مدت همدلی و اتحاد بین اعضای شورا و شهرداری بی‌بدیل و مثال‌زدنی بود.

وی افزود: برای ریاست مجدد صباحی‌مقدم اصرارهای فراوانی کردیم اما نظر وی بر این بود که تجربه ریاست شورا تجربه‌ای است که همه اعضا باید از آن استفاده کنند و ترجیح داد فرد دیگری این منصب را بپذیرد که دوستان نیز اعتماد کرده و این مسئولیت را به بنده سپردند.  

سلطانی متذکر شد: اولویت اصلی اینجانب ادامه روند موجود و استفاده از تجربیات پیشکسوتان شورا و همچنین اهالی فن و دانش خواهد بود. تکمیل پروژه‌های ناتمام و ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مصوب از اولویت‌های کاری شورای شهر چمران است.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر چمران در پایان گفت: در این راه دست یاری به سوی همه افراد صاحب‌نظر دراز می‌کنیم و قطعاً به هم‌فکری و هم‌اندیشی با همه اقشار مردم نیازمندیم. درب شورا به روی تمام مردم باز است و صاحبان فکر و اندیشه را برای یاری‌رسانی به مجموعه شورا و شهرداری دعوت می‌کنیم.

نظر شما