شناسهٔ خبر: 27572010 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در پروژه‌های هفته دولت استان بوشهر

R41363/P41362/S6,53/CT11

معاون استاندار بوشهر از افزایش بیش از ۲ برابری افتتاح پروژه‌های هفته دولت امسال نسبت به سال قبل خبرداد و گفت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در پروژه‌های افتتاحی هفته دولت استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجید خورشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک اعیاد قربان، غدیر و دهه امامت و کرامت به هفته دولت پرداخت و با بیان اینکه شعار هفته دولت«شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی» است، اظهار داشت: هفته دولت در حالی برگزار می‌شود که چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در پیش‌رو داریم که باید در اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت تلاش شود.

وی، با بیان اینکه در بلوغ و کمال انقلاب اسلامی دشمنان انواع ترفندها طراحی، تدوین و عملیاتی کرده‌اند، خاطر‌نشان کرد: در  راستای تلاش دشمنان برای ناامیدی مردم و ایجاد فاصله بین مردم و نظام برای خنثی‌کردن ترفندهای دشمنان باید رسانه‌ها، خبرنگاران و روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی تلاش شبانه‌روزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از هدف قرار‌دادن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان خبرداد و تاکید کرد: هفته دولت بهار فعالیت‌های روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود چراکه در راستای مقابله با اهداف دشمنان و امیدآفرینی باید اقدامات و خدمات دولت  به نحو مطلوب ارائه شود.

خورشیدی ایجاد بی‌اعتمادی و زدودن امید در بین مردم را از اهداف مهم دشمنان دانست و تصریح کرد: ترویج بی‌اعتمادی به عملکرد مسئولان و نظام یکی از اهداف دشمن است که اعتماد بخشی به سیستم از رسالت مهم خبرنگاران و روابط عمومی‌ها است.

وی با تاکید بر ارائه اطلاعات درست و شفاف به جامعه افزود: اطلاعات درست می‌تواند اعتماد مردم به نظام و مسئولان را افزایش دهد و تحقق این مهم تنها در سایه ارائه اطلاعات صحیح به جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تقویت اتحاد و انسجام را مورد تاکید قرار داد و افزود: روابط عمومی نباید در فضای کادو پیچیده شده فعالیت کنند و باید ارتباط مناسب بین دستگاه و جامعه را به خوبی ایجاد کنند تا شاهد افزایش کارآمدی دستگاه‌ها و تقویت اتحاد و انسجام جامعه باشیم.

خورشیدی یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران را میزان و سطح همکاری با رسانه‌ها دانست و تاکید کرد: سال آینده شاخص عملکرد مدیران بر اساس ارتباط آنان با خبرنگاران و رسانه‌‌ها ارزیابی می‌شود و مدیری موفق است که خودش را از رسانه‌ها بی‌نیاز نمی‌بیند.

وی، با تاکید بر استفاده حداکثری مدیران با رسانه‌ها گفت: مدیران باید از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی استفاده کنند و ارتباط با رسانه باید سرلوحه فعالیت همه مدیران و مسئولان در جایگاه‌های مختلف باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تاکید بر استفاده از شبکه‌های نوین اطلاع‌رسانی افزود: باید در اطلاع رسانی از تولید مولتی‌مدیا که قابلیت انتشار عام داشته باشند استفاده کرد.

خورشیدی از  معرفی و تقدیر روابط عمومی نمونه استان بوشهر بعد از هفته دولت خبر داد و بیان کرد: روابط عمومی‌ها و رسانه‌های نمونه‌ای که بهترین فعالیت در هفته دولت داشته باشند معرفی و تشویق می‌شوند.

معاون استاندار بوشهر از افزایش بیش از دو برابر  افتتاح پروژه‌های هفته دولت امسال نسبت به سال قبل خبرداد و گفت:  به رغم همه مشکلات و محدودیت اعتباری، بیش از 10 هزار میلیارد ریال در پروژه‌های افتتاحی هفته دولت استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ ز

نظر شما