شناسهٔ خبر: 27571655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

اقدام دلسوزانه افسر پلیس در شیر دادن به کودک دچار سوءتغذیه

افسر پلیسی در آرژانتین که طی انجام وظیفه اش در بیمارستان به کودک دچار سوء تغذیه شیر داد، پس از انتشار عکس‌هایش از سوی شبکه های اجتماعی مورد قدردانی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به نقل از فاکس‌نیوز، افسر پلیسی در آرژانتین که طی انجام وظیفه اش در بیمارستان به کودک دچار سوء تغذیه شیر داد، پس از انتشار عکس‌هایش از سوی شبکه های اجتماعی مورد قدردانی قرار گرفت.

 
افسر سلست جاکوئیلین آیالا در حال نگهبانی در بیمارستان کودکان در بوئنوس آیرس بود که این نوزاد را به آنجا آوردند.
 
طبق گزارش ها، آیالا به سرعت نوزادی را که بنا به اظهارات کارکنان بیمارستان بدبو و کثیف بود را گرفت و شروع به پرستاری و شیر دادن به او کرد.
 
مارکوس هردیا که شاهد این صحنه بود، از این اقدام دلسوزانه عکس گرفت و در صفحه فیس بوک که بیش از 154K دنبال کننده دارد، به اشتراک گذاشت.
 
هردیا در صفحه اش نوشت: "من می خواهم این رفتار عاشقانه که امروز با آن نوزاد انجام شد را عمومی کنم."
 
وی ادامه داد: "کسی نمی داند که تو تردید نکردی و در یک لحظه کاری را انجام دادی که اگر مادرش بود انجام می داد. تو به کثیفی و بوی بد او توجه نکردی ... مواردی از این دست هر روز اتفاق نمی افتند."
 
تحسین افسر پلیس در آرژانتین به خاطر شیر دادن به کودک دچار سوءتغذیه
 
آیالا گفت: "از آنجایی که این کودک دستش را در دهانش گذاشته بود، متوجه شدم که گرسنه است. بنابراین خواستم که وی را در آغوش گرفته و شیر بدهم."
 
وی ادامه داد: "لحظه ناراحت کننده ای بود. با دیدن او روحم جریحه دار شد. جامعه باید به مسائل مربوط به کودکان حساس باشد تا این موارد اتفاق نیفتد."
 
در حال حاضر، اقدام مهربانانه آیالا تحسین بسیاری از مردم را در شبکه های اجتماعی برانگیخت و نام وی به عنوان هشتگ در توئیتر استفاده می شود.
 
تشکیلات آتش نشانی Bomberos Voluntarios Berisso که آیالا داوطلب آن است، احترام خود را به این زن فداکار اظهار داشت و گفت اقداماتی از این دست به ما حس غرور می دهد و باعث می شود تا تلاشمان را مضاعف کنیم.
 
بنا به گزارش ها، این کودک ششمین فرزند یک مادر تنهاست.
 
 
معصومه میرحسینی - تیتریک
 
انتهای پیام/

نظر شما