شناسهٔ خبر: 27569845 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب

دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب در شهرستان خمین برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاببه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ رئیس اداره ورزش و جوانان خمین گفت: با حضور شطرنج بازانی از 14 کشور این دوره از رقابت ها از سوم تا نهم شهریور ماه در بیت تاریخی امام(ره) برگزار می شود.
امجدی افزود:150 تا 200شطرنج باز ازکشورهای افغانستان، گرجستان، هند، آنگولا، آذربایجان، یونان، عراق، پرتغال، سوریه، ترکیه، ارمنستان، روسیه و ایران در این دوره ازرقابت های بین المللی حضور یابند.

وی افزود: دومین دوره مسابقات جام آفتاب در 2 گروه  به روش سوئیسی برگزار و تیم داوری پنج نفره قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمین  گفت: 635 میلیون ریال برای جوایز در نظر گرفته شده  که نفرات اول تا سوم و 20 شطرنج باز برترین این رقابت ها در پایان مسابقات جایزه دریافت می کنند.

امجدی با اشاره به حضور شطرنج بازان روشندل به عنوان نقطه عطف این مسابقات افزود:  2 تیم هفت نفره از شطرن بازان روشندل زن و مرد در این مسابقات شرکت می کنند.

معرفی جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی خمین و بازدید شرکت کنندگان در مسابقات از این جاذبه ها از برنامه های فرهنگی جانبی دومین دوره مسابقات جام آفتاب است.

نظر شما