شناسهٔ خبر: 27568441 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

Gamescom 2018 | تاریخ انتشار Trials Rising مشخص شد

در طی رویداد E3 2018، شرکت یوبی‌سافت (Ubisioft) در اقدامی غیر منتظره از نسخه جدید سری بازی‌های Trials رونمایی کرد. حال به تازگی این شرکت از انتشار این بازی در فوریه سال ۲۰۱۹ خبر داد.

صاحب‌خبر -
Gamescom 2018 | تاریخ انتشار Trials Rising مشخص شد

در طی رویداد E3 2018، شرکت یوبی‌سافت (Ubisioft) در اقدامی غیر منتظره از نسخه جدید سری بازی‌های Trials رونمایی کرد. حال به تازگی این شرکت از انتشار این بازی در فوریه سال ۲۰۱۹ خبر داد.

بازی Trials Rising در تاریخ سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۱۲ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. همچنین بتای بازی از تاریخ پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) تا یک‌شنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) برگزار خواهد شد. شما می‌توانید با رفتن به وب‌سایت بازی نسبت به ثبت نام برای نسخه بتا اقدام کنید.

در Trials Rising بازی‌بازان علاوه بر دسترسی به نسخه استاندارد، می‌توانند نسبت به خرید نسخه Gold Edition بازی اقدام کنند. در این نسخه بازی‌بازان به تمام محتوای پیش رو بازی دسترسی خواهند داشت؛ این محتوا شامل دو بسته‌الحاقی بزرگ و محتوای بسیار دیگری می‌شود.  همچنین با پیش خرید نسخه دیجیتالی بازی، بازی‌بازان به لباس‌های منحصر به فردی دسترسی خواهند داشت.

بنابر گفته یوبی‌سافت، Trials Rising در مکان‌های منحصر به فردی در سراسر جهان روایت می‌شود. این بازی با داشتن بیش از ۱۰۰ پیست، توانایی بازی‌بازان در سطح‌های مختلف را به چالش خواهد کشید.

نظر شما