شناسهٔ خبر: 27560100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لوکا مودریچ سهمش را زافوتبال خواهد گرفت؟نظرتونو کامنت کنید

pouria madridista

صاحب‌خبر -

سال 2012 تا به امروز لوکا مودریچ همواره جز برترین های رئال مادرید بوده است؛ در این ماجرا هیچ شکی نیست، کیفیت بالای فنی اش در کنار هوش مثال زدنی لوکیتای کروات را بدل به رهبری تمام عیار در میانه میدان برای رئال مادرید و حتی تیم ملی کرواسی کرده است.
شاید بدشانسی مودریچ در رئال مادرید همواره حضور ستاره هایی بزرگ با حمایت برندهای تبلیغاتی قدرتمند بوده است که فرصت مانور بر روی او را به کم ترین درصد ممکن کاهش داده تا او زیر سایه مردانی چون کریستیانو رونالدو، گرت بیل و حتی کریم بنزما قرار بگیرد.
دنیا در بزرگ ترین تورنمنت فوتبال توانمندی های او را با دستان خود لمس کرد، نقش اساسی او در به فینال رسیدن تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 روسیه همانند نقشی بود که او در لیگ قهرمانان اروپا 2017/18 بازی کرد، منظم و دقیق و البته پر تلاش! لوکیتای 32 ساله هنوز هم امید دارد که بتواند برای یک بار هم که شده در حضور بزرگان فوتبال پرچم نام خود را بر قله افتخارات بکوبد!

ا گر موردیچ این عنوان را تصاحب کند چندان نباید تعجب کرد! حالا با جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بسیاری از نگاه ها به اوست! نه تنها عنوان برترین بازیکن سال اروپا، بلکه حتی توپ طلای جهان نیز به شکلی عجیب بسیار به او نزدیک شده است تا شگفتی بزرگ سال 2018 در عناوین فردی شکل بگیرد و دنیا به سوپر استار جدید خود تعظیم کند!

نظر شما