شناسهٔ خبر: 27559322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رشد63 درصدی مشارکت یزدیها در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شامگاه ۱۲ شهریورماه در باغ دولت‌آباد یزد و با حضور مردم و مسئولان استان برگزار و از برگزیدگان استانی جشنواره در بخش‌های مختلف تجلیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد ,مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و دبیر استانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی   از مشارکت  بیش از  26 هزار نفر از مردم این استان در جشنواره هشتم رضوی خبر داد.
  رقیه دوست فاطمی‌ها افزود :  در دوره ششم حدود 5 هزار و 500 نفر و در دوره هفتم قریب به 16 هزار نفر از مردم استان در جشنواره رضوی شرکت کردند و امسال نیز با رشد 63 درصدی نسبت به سال گذشته، مشارکت یزدی‌ها به مرز 26 هزار نفر رسید.
دوست فاطمی‌ها شركت‌كنندگان بخش مكتوب و آنلاين جشنواره در استان را به ترتيب 19 هزار و 800 نفر و 6 هزار و 24 نفر اعلام كرد و گفت: اين ميزان نسبت به دوره پیشین به ترتيب 60 و 74 درصد رشد داشته است.
دبیر استانی جشنواره کتابخوانی رضوی به مشارکت خوب دستگاه‌های اجرایی استان در این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: پنج ارگان برتر مشاركت‌كننده در بخش مكتوب اين دوره به ترتيب اداره كل زندان‌هاي استان، جهاددانشگاهي، ‌كانون‌هاي مساجد، اداره كل ورزش و جوانان و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان بوده‌اند.
وی همچنین ادامه داد: مردم شهرستان‌های يزد، اردكان، اشكذر، ابركوه و بافق نیز به ترتیب بیشترین شرکت‌کننده در جشنواره را به خود اختصاص داده‌اند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت:   مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شامگاه ۱۲ شهریورماه در باغ دولت‌آباد یزد و با حضور مردم و مسئولان استان برگزار و از برگزیدگان استانی جشنواره در بخش‌های مختلف تجلیل خواهد شد.

نظر شما