شناسهٔ خبر: 27552817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع نوشت‌افزار ایرانی میان دانش‌آموزان محروم

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس،يکصد هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی میان دانش‌آموزان محروم کشور توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مصطفی خاکسار قهرودی گفت : از حدود 2 سال پیش با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی ، این اقدام خداپسندانه در معاونت امداد مستضعفان در راستای حمایت از تولید ملی آغاز شده است تا با توزیع نوشت‌افزار ایرانی به دانش‌آموزان بی‌ بضاعت کمک شود.

خاکسار ارزش ریالی مجموع بسته‌های نوشت‌افزار توزیع‌شده در سال جاری را بیش از 35 میلیارد ریال اعلام کرد و در رابطه با چگونگی شناسایی دانش‌آموزان محروم گفت: شناسایی دانش‌آموزان بی‌‌بضاعت با همکاری خادمیاران رضوی در استان‌های مختلف، ادارات‌کل آموزش و پرورش، کمیته امداد و سازمان‌های خیریه معتبر کشور انجام می‌شود.

وی افزود : با اینکه اقلام این بسته‌ها شامل کیف، مداد، خط‌کش، جامدادی، مدادرنگی، مدادتراش، مدادپاکن، دفتر نوشتاری و نقاشی است، عموماً توسط دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف کشور و با اولویت مناطق غیرشهری و محروم، میان دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

توزیع یکصدهزار بسته نوشت‌افزار ایرانی میان دانش‌آموزان محروم

معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در سال 95 تعداد 67 هزار بسته و در سال 96 تعداد 100 هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی را همزمان با بازگشایی مدارس میان دانش‌آموزان محروم سراسر کشور توزیع کرده است.

 

 

نظر شما