شناسهٔ خبر: 27546525 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری مراسم ازدواج ۷۰ زوج کمیته امداد در گنبدکاووس

R41471/P1377/S6,70/CT11

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس گفت: در هفته ازدواج, با همکاری بسیج خواهران و کمیته امداد, برای ۷۰ زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس مراسم ازدواج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، حجت یوسفی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به برگزاری جشن ازدواج آسان جوانان اظهار داشت: با همکاری کمیته امداد شهرستان 14 جهیزیه به ارزش 240 میلیون ریال به دختران زیرپوشش کمیته امداد اهدا شد و برای 70 نفر از مددجویان تحت پوشش نشست تخصصی و تحکیم خانواده برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با مشارکت بهزیستی, آموزش و پرورش, سازمان تبلیغات اسلامی, در 8 مدرسه در 4 منطقه شهرستان به صورت متمرکز, آموزش‌های کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان برگزار شد که این آموزش‌ها در سال تحصیلی امسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: طرح اوقات فراغت در 4 پایگاه کانون ورزشی با حضور 10 هزار دانش‌آموز در سطح شهرستان در حال اجرا است و طرح معنویت با همکاری سازمان تبلیغات با حضور 75 روحانی در مدارس برگزار شد.

محمدرضا فشایی, رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال, بیش از 2 هزارو 420 نفر از بهزیستی به صورت خود معرف و دیگر معرف خدمات دریافت کردند.

وی افزود: مداخله در بحران اجتماعی 60 مورد, اورژانس اجتماعی 62 مورد, تماس با 123 ,91 مورد, مرکز مداخله در حوزه طلاق 244 مورد خدمات دریافت شده و 5 فرد نیز در زمینه اختلال هویت جنسی به بهزیستی مراجعه و مشاوره دریافت کردند.

رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس تصریح کرد: اختلال هویت جنسی یکی از موضوعاتی است که به تازگی رواج یافته و نگران کننده است و باید راهکارهایی در این بخش ارائه شود.

وی یادآور شد: امسال 6 مورد همسر آزاری, 20 مورد کودک آزاری, 11 مورد بدسرپرستی, 250 مورد طلاق در اورژانس اجتماعی بهزیستی تشکیل پرونده شده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما