شناسهٔ خبر: 27530257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار سوادکوه:

۲۰ پروژه عمرانی هفته دولت در سوادکوه افتتاح می شود

سوادکوه - فرماندار سوادکوه گفت: در هفته دولت ۲۰ پروژه عمرانی و تولیدی با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید یزدانی، پیش از ظهر دوشنبه، در جلسه شورای ادارای شهرستان سوادکوه، از کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از ۲۰ طرح در شهرستان با مبلغی حدود ۳۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و طرح‌های شاخص را در حوزه گازرسانی، گردشگری، اقدامات شهرداری‌ها و اداره راه عنوان کرد.

فرماندار سوادکوه، با اشاره به اینکه دشمن به دنیال ایجاد نامیدی در مردم جامعه است، بیان آگاهانه و عالمانه اقدامات و عملکرد ادارات به مردم را نقطه قوت نظام دانست و عدم اطلاع‌رسانی اقدامات ادارات شهرستان به مردم را یک نقطه ضعف برشمرد و بر لزوم تعامل بیشتر با رسانه‌ها به‌منظور افزایش اطلاع‌رسانی تأکید کرد.

وی با توجه به ظرفیت‌های گردشگری موجود در سوادکوه، بر بازتعریف وظایف اداره گردشگری شهرستان به‌منظور برآوری انتظارات مبتنی بر این ظرفیت‌ها تأکید کرد و ادامه داد: هنوز مراکز فرهنگی و تاریخی شهرستان شناسنامه‌دار نیستند و مردم از آنها اطلاعی ندارند.

یزدانی با اشاره به ایجاد ظرفیت اشتغال و درآمد بواسطه کشت گیاهان دارویی، از سازمان منابع طبیعی شهرستان به دلیل عدم ارائه گزارش در رابطه با استعدادیابی زمین‌های منطقه در زمینه نوع کشت گیاهان دارویی انتقاد کرد.

وی به دوبار قطعی آب بواسطه بارندگی‌ها در طی چند هفته اخیر اشاره کرد و افزود: اگرچه مردم منطقه صبورند اما نباید از این صبوری سوء استفاده شود و آبفا باید پیش‌بینی لازم را در زمینه پیش‌آمدها داشته باشد.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه مجموعه سازمان‌ها، دولت و مجموعه سه قوه، نظام را تشکیل می‌دهند، از جزیره‌ای عمل کردن سازمان‌ها در شهرستان انتقاد کرد و گفت: نگاه ادارات نباید تنها بر حفظ وضع موجود اداره خود باشد بلکه باید توجه داشته باشند که فرایند آنها چه آسیبی به دیگر نهادها وارد می‌کند؛ چراکه ادارات یک مکانیزم متصل به‌هم هستند.

وی با اشاره به عدم سکونت روسای ادارات در شهرستان، بر حضور آنها در زمان رخداد اتفاقات در شهرستان تأکید کرد و افزود: این انتظار وجود دارد تا آنها ساعات بیشتری را به نسبت کارمندان خود در شهرستان و اداره حضور داشته باشند.

نظر شما