شناسهٔ خبر: 27526872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

بیانیه سازمان حفاظت محیط زیست«در هفته دولت»

سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن بزرگداشت و تبریک هفته دولت، به عنوان عضوی در مجموعه دولت و با الهام از اصل پنجاهم قانون اساسی و ابلاغیه محیط زیستی صادره از جانب مقام معظم رهبری، تمامی مساعی و تلاش خود را به کار بسته، تا با تفکر پیش از عمل، همراه و همسوی دولت خدمتگزار تدبیر و امید حرکت کرده و در حوزه حفظ و صیانت از محیط زیست کشور رهین توفیق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از محیط زیست، اولین دهه پیروزی انقلاب اسلامی، دهه ای پر فراز و نشیبی بوده، که استکبار جهانی با بکارگیری عوامل سر سپرده و با هدف انحراف آموزه های انقلاب اسلامی به هر سناریو و ترفندی در براندازی و ساقط کردن روند رو به رشد آن، به ترور بسیاری از دلاور مردان و خدمتگزاران انقلاب اسلامی مبادرت کرده است. در این راستا، ترور بسیار غم انگیز، بمب گذاری در جلسه حزب جمهوری اسلامی و همچنین دفتر نخست وزیری بوده است.

هفته دولت که به حرمت دو یار صدیق و همسنگر شهیدان دولت، (رجایی و باهنر) نام گذاری شده است، فرصت مناسبی برای تجدید آرمان ها و اهداف والایی است که سنگ بنای استقرار نظام مردمی، از درون دلسوختگان انقلاب تحکیم و بر اوراق زرین تاریخ انقلاب ایران اسلامی به یادگار ثبت شد.

دوم تا هشتم شهریور هر سال برای بزرگداشت هفته دولت، بسیار ضروری و مغتنم می­باشد، تا مسیر دشوار پیش روی دولت های برآمده از انقلاب اسلامی تداعی و مجاهدت های آنان به تصویر کشیده شود.

واقع بینانه اذعان دارد، هنوز هم آتش کینه این استثمارگران جهانی، در تسلیم و نابودی این مرز و بوم فروکش ننموده است و مانند گذشته با دولت های اجیر شده و دست نشانده، کشور عزیز ما را به تحریم و تهدید نشانه میروند.

شایسته است با تأسی به این دو اسوه شهادت (رجایی- باهنر)، با ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودها، منویات و نصایح تسلیم ناپذیر مقام معظم رهبری در مقابل این تاریک اندیشان جهانی و به پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی و رفاه و سربلندی مردم شریف و صبور ایران عزمی راسخ و تلاشی مضاعف اتخاذ شود، تا چرخ دنده های توسعه پایدار و آبادانی کشور، با تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و برنامه ریزی شتاب گیرد، و از اقدامات موثر، از این وضعیت حادث شده اقتصادی در کشور که به صورت آشکار و پنهان از استکبار جهانی و عوامل خود فروخته درونی کشور (ستون پنجم) ناشی میشود، با عزت و سربلندی به در آید.

سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن بزرگداشت و تبریک این ایام، به عنوان عضوی در مجموعه دولت و با الهام از اصل پنجاهم قانون اساسی و ابلاغیه محیط زیستی صادره از جانب مقام معظم رهبری، تمامی مساعی و تلاش خود را به کار بسته، تا با تفکر پیش از عمل، همراه و همسوی دولت خدمتگزار تدبیر و امید حرکت کرده و در حوزه حفظ و صیانت از محیط زیست کشور رهین توفیق شود.

 شایان ذکر است، از آنجایی که طبق اصل پنجاهم قانون اساسی، حفظ محیط زیست یک وظیفه عمومی و برای همه حیاتی است، ضمن استمداد همیاری از اقشار محترم و مختلف جامعه، همکاری، حمایت و توجه ویژه مسئولین و دولت مردان هم مورد استدعاست.  

 

                                     

نظر شما