شناسهٔ خبر: 27526206 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

برایتون ۳ - منچستریونایتد ۲

پیروزی یاران جهانبخش در مقابل شیاطین سرخ

منچستریونایتد در ورزشگاه آمِکس شکست سختی برابر هم‌تیمی‌های جهانبخش خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین،در دیداری از هفته دوم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد مهمان برایتون بود و در ورزشگاه آمِکس برابر مرغ‌های دریایی قرار گرفت. دیداری که علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی برایتون از ابتدا در آن حضور نداشت و کریس هیوتن تصمیم گرفت او را روی نیمکت بنشاند.

پس از اینکه در دقایق ابتدایی بازی مالکیت توپ از آنِ منچستریونایتد بود در ۲ فرصت خوب برایتون حریف قدرتمندش را غافلگیر کرد. ابتدا ارسال زیبای سولی مارش را گلن ماری با ضربه‌ای فنی و دقیق در دقیقه ۲۵ به گل اول تبدیل کرد، سپس در شلوغی جلوی دروازه و با استفاده از آشفتگی مدافعان یونایتد شین دافی مدافع ایرلندی در دقیقه ۲۷ گل دوم را زد. فقط ۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه فاصل بین گل اول و دوم مرغ‌های دریایی بود.

دقیقه ۳۴ شوت لوک شاو در دهانه دروازه به روملو لوکاکو رسید تا مهاجم بلژیکی فاصله را کمتر کند. اما پاسکال گروس هافبک آلمانی پنالتی گرفت و دقیقه ۴۴ خودش آن را تبدیل به گل کرد تا در نیمه اول برایتون با برتری ۳ بر یک به رختکن برود.

نیمه دوم طبیعی بود شیاطین‌سرخ برای جبران وارد زمین شوند. درخشش دفاع برایتون و مت رایان درون دروازه مانع از گلزنی شاگردان مورینیو شد. تنها پل پوگبا در آخرین دقیقه یک گل از روی نقطه‌پنالتی زد تا شکست برای یونایتد سبک‌تر شود و در نهایت ۳ بر ۲ بازنده این بازی باشند.

هیوتن هم در این بازی از علیرضا جهانبخش استفاده نکرد و بعد از تعویض اجباری در نیمه نخست، در دقایق پایانی تنها برای اتلاف وقت دو تعویض دیگر انجام داد.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

نظر شما