شناسهٔ خبر: 27526107 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری | لینک خبر

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با سفر به استان چهارمحال و بختیاری؛

بازدید از طرح کلان ملی سامانه پرتودهی چند منظوره گاما

صاحب‌خبر -

 

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای بازدید از پیشرفت طرح کلان ملی سامانه پرتودهی چند منظوره گاما در منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد، طرح های علمی و فناورانه و گفت و گو با فعالان استارتاپی و شرکت های دانش بنیان، صبح امروز وارد استان چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در راس هیاتی برای بازدید از روند انجام پروژه و طرح‌های نوآورانه و فناورانه مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی صبح امروز وارد استان چهارمحال و بختیاری شد.

در این سفر یک روزه، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به همراهی استاندار و مسوولین محلی استان چهارمحال و بختیاری، از طرح کلان ملی سامانه پرتودهی چند منظوره گاما در منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد بازدید کرد.

همچنین بازدید از پارک علم و فناوری استان و شرکت های فناور مستقر در ساختمان پارک و بازدید از شرکت ماشین سازی گاز کربنیک شهرکرد که یک شرکت دانش بنیان صنعتی است از دیگر برنامه های این سفر استانی است.

در این سفر یک روزه استانی، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جلسه شورای اداری استان شرکت خواهد کرد تا از نزدیک با مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری آشنا شود همچنین برای پیشبرد سریع تر و بهتر اهداف و برنامه های جاری در این حوزه نیز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

پایان پیام/23

نظر شما