شناسهٔ خبر: 27519807 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

کوتاه فرهنگی

صاحب‌خبر -
برگزاری نهمین کارنمای پژوهشی اعضای بالای ۴۰ سال انجمن هنرمندان نقاش ایران

نمایشگاه گروهی نقاشی اعضای بالای ۴۰ سال انجمن هنرمندان نقاش ایران از ۲۶ مرداد تا ششم شهریور در نگارخانه‌های ممیز میر میران بهارتابستان پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، درنهمین کارنمای پژوهشی اعضای بالای۴۰ سال انجمن هنرمندان نقاش ایران ، ۳۲ هنرمند نقاش حضور دارند.

خانه هنرمندان ایران امروز میزبان نشست «جریان‌های نوگرا در هنرهای تجسمی ایران» می شود

نشست «جریان‌های نوگرا در هنرهای تجسمی ایران» دوشنبه ۲۹ مرداد در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در این نشست که ورود آن برای عموم آزاد است، غلامحسین نامی، فرشید مثقالی، سیامک دل زنده، امیر سقراطی و بهرام کلهرنیا سخنرانی خواهند کرد.

علاقه مندان می توانند برای حضور در این نشست دوشنبه ۲۹ مرداد از ساعت ۱۷ به سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه در گالری «پردیس ملت»

نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه «صور خیال ۳» از ۲۶ مرداد تا ۱۶ شهریور در گالری پردیس ملت دایر است.

علاقه مندان دیدار از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر ، ابتدای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی(نیایش)، روبروی خیابان کردستان مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی پرتره در گالری «ویستا»

نمایشگاهی از نقاشی های یکصد پرتره‌ ،مجموعه ای از آثار کوروش سرمدی با عنوان«صفر و یک» در گالری ویستا برپا خواهد شد.

در این نمایشگاه حدود ۱۰۰ اثر پرتره به نمایش در می آید که اغلب آنها ۱۵×۲۰ سانتی متر و برخی کارها سیاه و سفید و برخی رنگی هستند.

نمایشگاه آثار پرتره کوروش سرمدی از دوم شهریور به مدت یک هفته در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، شماره ۱۱ برگزار می شود.

دومین نمایشگاه پوسترهای آزادگان در باغ موزه قصر افتتاح می شود

دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی آزادگان ۲۹ مرداد در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ موزه قصر گشایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر، به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، نمایشگاه آثار منتخب جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان عصر دوشنبه ۲۹ مرداد در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ موزه قصر افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه که به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برگزار می شود، ۱۰۳ اثر منتخب از میان ۷۲۵ اثر ارسالی از سراسر کشور به انتخاب ابراهیم حقیقی، کوروش پارسا نژاد، حسن شیوا، اونیش امین الهی و هیوا پاشائی به نمایش در خواهد آمد.

این نمایشگاه تا پنجم شهریور در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ موزه قصر میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه گروهی آبرنگ در گالری شَلمان

نمایشگاه گروهی آبرنگ هنرآموختگان استاد امیرکیایی جمعه ۲ شهریور از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه در گالری شَلمان گشایش می یابد.

این نمایشگاه تا ۷ شهریور ادامه خواهد داشت و علاقه مندان دیدار از آن می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه به گالری شَلمان به نشانی خیابان میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، شماره ۲۷ مراجعه کنند.

نظر شما